Ny på siden - hej til jer alle sammen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

mini1977

Hej Alle Sammen,

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen, og synes nu at tiden er kommet til at præsentere mig selv..

Jeg er 32, og min mand og jeg har forsøgt at blive gravide siden april 2009. Vi har altid vidst, at vi vil være meget udfordret i forhold til at få børn, idet jeg har været igennem 3 operationer i underlivet og min mand har også haft et par stykker af operationer, så fra dag 1 af, hvor vi har forsøgt at blive gravide, har vi fået hjælp..

Efter alle de indledende undersøgelser har vi i november og december været igennem 2 inseminationsforsøg - desværre uden held  Vi har så lige holdt en måneds pause og skal starte op på sidste inseminationsbehandling inden vi bliver sendt videre til IVF.. Så vi  for at tredje gang er lykkens gang

Vi forsøger selvfølgelig selv med naturmetoden ved siden af og håber på, at der sker et baby-mirakel..

Det blev til en lidt længere introduktion end først planlagt... Jeg ønsker jer alle rigtig meget held og lykke og tillykke til alle dem, som det indtil nu er lykkedes for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Vial

Velkommen til

Det lyder til, at I er godt udfordret. Godt at der findes så meget hjælp i dag, så de fleste kan opleve glæden ved at blive forældre.

Krydser fingre for at den er der i 3. forsøg. Ellers er det i gang med IVF. Der er succeskriterierne jo meget højere end ved inseminering, hvis det er.

Anmeld

4. januar 2010

mini1977

Tak

Ja, heldigvis er der meget hjælp at hente, så vi er da bestemt også fortrøstningsfulde   - også selvom jeg nogen gange mister troen på at nok skal lykkes - og så er det jo dejligt, at der findes denne hjemmeside, hvor man kan dele sine tanker og følelser med andre som kan forstå en

Anmeld

4. januar 2010

MM1987

Velkommen til...

Jeg kan da lige komme med en lille solstråle historie

Jeg kender et par (samme alder som Jer) pga af en tidligere operation i hendes underliv har de fået frosset æg ned.

De fik først et barn, og havde egentlig sagt de synes det var for hårdt med behandlinger, men så tænkte de at de alligevel ville prøve nu hvor der var flere æg, og så fik de tvillinger...

Så de har nu 3 børn...

Håber det kan bruges...

Held og lykke - vi er mange der satser på babyboom i 2010...

Anmeld

4. januar 2010

oo

velkommen til! det her forum er enormt godt, jeg bruger det selv rigtig meget og har fået en hel masse støtte og oplysninger og kram igennem det sidste halve år jeg håber for jer, at 3. gang er lykkens gang

Anmeld

4. januar 2010

mini1977

Solstråle-fortælllinger er altid kærkomne  det er blandt andet dem, der er med til at holde humøret oppe og tro på at det nok skal lykkes  

Tusind tak for jeres varme hilsener - dem er jeg rigtig glade for

Anmeld

4. januar 2010

lillemunk

Hej og velkommen til

Glæder mig til at følge dig/jer her på siden.
Håber inderligt for jer at der kommer en baby til jer her i 2010.
Alt held og lykke herfra

krams fra Karin 17+6

Anmeld

4. januar 2010

Sofiedk

Velkommen til på siden Krydser rigtig meget fingre for at 3. gang er lykkens gang for jer, det ville da være dejligt at være fri for at gå videre til IVF ....

Har i tænkt jer kun at tage 3 x iui og så direkte videre? Selvom vi kun er på første forsøg går jeg lidt og tænker, hvornår er det tid til at stoppe iui og gå videre. Hørte lige fra en veninde igår at en af hendes veninder lige er blevet gravid på 6. iui ... Det syns jeg bare ligesom gør det lidt svært. Min veninde har selv været igennem 7 iui uden held og hvis det bare er spild er det jo bare med at komme videre hurtigst muligt, men ... Ja jeg ved ikke hvad jeg ville sige, har bare tænkt over det

Anmeld

5. januar 2010

mini1977

Inden vores første iui-forsøg talte vi med lægerne om at vi ville give iui rigtig mange forsøg, inden vi ville videre til IVF.

De to første forsøg har dog også gået fint (det vil sige ingen komplikationer)i forhold til hormonbehandling og insemination, men lægen har nu revurderet planen, så vi får 3 iui-forsøg og så videre til IVF. Årsagen er at chancerne for at iui-forsøg vil lykkes for os er relativt små set i forhold til andre par, hvorfor der for vores vedkommende ikke er nogen grund til at "spilde tiden".

Anmeld

5. januar 2010

dorthemus

Også et hjerteligt velkommen herfra  Jeg har været en del af Barnløshedsgruppen, men er nu gravid efter insemination af donorblod.

Dette forum er supergodt og er en stor hjælp når tingene er svære og man lige har brug for et skulderklap eller kan glædes over det når tingene endelig lykkes.

Må 3. gang blive lykkens gang for jer

Knus Dorthe

20 + 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.