lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

hulubaloo

Hej Tøser,

Jeg er omkring 7 uger henne så vidt jeg kan tælle frem, men er lidt i tvivl da min sidste mens kun varede 1-1/2 dag og meget svagt...

Nå, men jeg skal til læge imorgen for at få det bekræftet og så kom jeg lidt i tvivl om hvad der egentlig skal ske - jeg skal møde med en urinprøve - tror i bare han tester og så er det det ?

Hvornår får man den første rigtige undersøgelse og NF- hvornår foretages den ?

Knus en meget uvidende hulubaloo der har sagt goddag til en ny verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Anne85

Jeg tænker da at imorgen er dit første rigtige lægebesøg (altså 1. lægeundersøgelse)... her får du foretaget en gynækologisk undersøgelse hvor lægen mærker om din livmoders størrelse stemmer overens med de 7 uger du mene du er henne. Ellers er det mest bare en snak... og du blir højst sandsynligt vejet, får målt blodtryk osv.

Og så skal du dened igen i uge 9 og ha taget blodprøver. Mener NF er mellem uge 11 og 13 (hmmm... kan godt mærke jeg ikke har helt så godt styr på det her anden gang )

Kort herefter er 1 undersøgelse ved din jordemoder og så i uge 18-20 (mener jeg) skal du til MD.

Nå ja, og jeg vil sige du skal ha urinprøve med imorgen... jeg havde glemt det til 1. lægeundersøgelse men der ville hun egentlig gerne have haft en. Fremover skal du ha urinprøve med til alle læge og jordemoder undersøgelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.