Cykelanhænger - kan de skilles ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.855 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

RumlesMor

Hej.

Manden og jeg overvejer at investerer i en Winther Dolphin cykelanhænger (med hård bund), så vi kan transportere både den kommende lillebror og storesøster.

Men da vi idag var ved forhandleren glemte vi at spørge om det er muligt at skille den ad, hvis man fx vil have den med på en bil-ferie. Det behøver ikke være noget der gøres på under 5 min. Bare det er muligt at transportere den uden cykel... Kan forstille mig at hjulene kan tages af, men hvordan med resten af stellet. Kan overdelen (stoffet) skilles fra den hårde bund?

Nogen der selv har en cykelanhænger eller kendskab til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

RumlesMor

Er der virkelig ikke nogen der har cykelanhænger og ved hvorvidt de kan klappes sammen eller alternativt skilles ad??

Anmeld

4. januar 2010

mor_sabina

RumlesMor skriver:

Er der virkelig ikke nogen der har cykelanhænger og ved hvorvidt de kan klappes sammen eller alternativt skilles ad??

Har lige købt en brugt, og jeg synes altså han sagde noget om at den kunne skilles ad. Men aner ikke hvordan.

Anmeld

4. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

tror faktisk den tabte i den forbruger test tænk havde lavet. De tog en billig fra bilka (tror jeg), en Winther Dolphin og en fra ABC kids.

Vi gik væk fra Winthers og købte en fra Trek: http://trek-aalborg.dk/product381-267.html

Vi gik sammen og gav min svigerinde denne http://www.abckids.dk/Croozer%20cykelvogn%20klapvogn%20løbevogn%20jogger%20abc%20kids.htm

Da den ikke fylder meget sammenklappet, som du kan se længere nede på siden...

Anmeld

4. januar 2010

RumlesMor

Har hørt fra flere at Croozer ikke er rigtig regntæt, og det er bare et must - da den skal bruges på lange cykelture, og ikke ønsker at den bliver fugtig og våd at sidde i.

Vi har mere eller mindre bestemt os for Winther Dolphin, den nye model - som både er højere og mere stabil end den fra testen.

Men vil gerne vide hvorvidt den kan foldes sammen/skilles ad... og det står der sjovt nok ikke noget om i produktbeskrivelserne på forskellige sælger-sider??

Men tak for svar  - begge to.

Nogen der selv har en WD og kender til brugen af den?

Anmeld

27. august 2012

BrianKjeldsen

Gammel tråd, men måske svaret alligevel kan hjælpe dem der googler efter dette.

Ja, en Winther Dolphin kan foldes helt sammen.

http://www.winther-bikes.com/media/dolphin/User_instructions.pdf

Ulempen er nok den hårde bund og baggerum, men samtidig også dens styrke. Jeg vil ikke byde mine børn at fylde op med mælk mv. bagi, som de så får i ryggen. Derfor vil jeg ikke have de vogne der har blød bund og ryg (mod bagagerummet). Ligeldes kan man være uheldigt at der ryger noget nder bunden, og også her mener jeg det må være mere sikkert med en hård bund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.