Bosniske navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.319 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

sara4

hej alle yummy mommys.

Min dejlige kæreste er fra bosnien og vi er enige om, at baby skal ha et navn som er både dansk og bosnisk. pige navne har vi ikke problemer med, da det blot skal slutte på a(få undtagelser) men et drenge navn synes vi er helt umuligt. Altså et navn som det stakkels barn ikke skal lide under for evigt- ha ha. Nogen med bosnisk oprindelse eller har venner, der kan bidrage med drenge navne. jeg er i uge 16+5 og vi ved jo ikke endnu hvilket køn vores lille skat har endnu. mvh sara.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Vial

sara4 skriver:

hej alle yummy mommys.

Min dejlige kæreste er fra bosnien og vi er enige om, at baby skal ha et navn som er både dansk og bosnisk. pige navne har vi ikke problemer med, da det blot skal slutte på a(få undtagelser) men et drenge navn synes vi er helt umuligt. Altså et navn som det stakkels barn ikke skal lide under for evigt- ha ha. Nogen med bosnisk oprindelse eller har venner, der kan bidrage med drenge navne. jeg er i uge 16+5 og vi ved jo ikke endnu hvilket køn vores lille skat har endnu. mvh sara.

Jeg var en gang meget forelsket i en ung mand, der stammede fra Serbien - jeg ved ikke om det er godt nok geografisk .

Han hed:

Bernward

Anmeld

4. januar 2010

MM1987

Hmm min venindes far er fra Kroatien, og ved egentlig ikke om de har fundet på navne det går begge steder, det tror jeg...

Hun hedder Diana og hendes lillebror hedder Daniel...

Anmeld

4. januar 2010

sara4

vi er osse enige om, at et navn som kan bruges i flere forskellige lande er fint. vi vil bare gerne mødes på halvvejen så min og hans familie kan forholde sig til og forstå at udtale navnet nogenlunde. vi tænker osse, at det ikke må være alt for religions præget da vi jo er fra to forskellige ophav. vi er slet ikke troende men har dog en kultur arv begge to som vi finder meget charmerende. skønt at få indblik i en fremmed kultur uden, at religion har nogen indflydelse. der er jo bare lige det med, at finde et lækket navn som ligger godt i alles munde.

Anmeld

4. januar 2010

Bamseboet :D

vores lokale pizzaria ejes af to fra bosnien... dette er deres navne:

Marinko

Borika

Anmeld

4. januar 2010

FrkC

Kender oss et par bosniske drenge

Aner ik om det er navne i kan lide

og om de er stavet helt korrekt

Saffet og Ardem

Anmeld

4. januar 2010

LRJ

sara4 skriver:

hej alle yummy mommys.

Kan rigtig mange har mange venner der er bosniske og har en x der er det  

Her er nogle (drengenavn) :

Adi

Tarik

Sanel

Elvir

Enes

Samid

Haris

demir

Anmeld

8. januar 2010

Anja

Milan  - det synes jeg er et rigtigt flot drengenavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.