DianaMoar skriver:
Hej Piger
Hvad har i af telefoner?
har i en fastnet eller mobil eller beggedele?
En fra vores familie kan overhoved ikke forstå vi ikke har en fastnet telefon det skal man jo have. Men jeg mener jo så at der ikke er særlig mange der har fastnet telefon mere eller hvad?
Knus Diana
Hej søde..
Jeg har kun mobil - Men har valgt at få fastnet i næste måned.. Jeg kan få det gennem mit bredbånd i det boligselskab jeg bor.
Jeg skal kun betale 110 kr, for bredbånd og fastnet, og så det jeg snakker for.. Min veninde bor i samme boligselskab og har valgt det samme. Vi vil så snakke gratis sammen..
Vi har begge valgt det, fordi der har været sket ting, hvor det virkelig har været nødvendigt... Jeg var blevet rigtig syg en nat, og ville ringe efter min far, men den ville ikke gå igennem på mobilen, jeg fik det værre og værre og begyndte, at kaste blod op. Ville så ringe 112, men den ville stadig ikke gå igennem, mobilen var helt død for alt signal. Endte med jeg gik ind til min gamle nabo på nogen og 90 år gammel, og fik ham til at ringe 112.
Min veninde er mor til mit gudbarn på 22 mdr, og vil ikke risikere det samme sker for hende, hvis der skulle ske hende eller hendes søn noget...
Knus
Anmeld