telefoner? fast el mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Honningblomst

Nej, jeg kan heller ikek forstå man har begge dele...hvis det da ikke er fordi man kører noget tv eller internet over...her har drengene begge to egen mobil, dvs den ene ligger som regel bare her som det ville gøre ved en fastnet. Jeg har ikek haft fastnet siden jeg blev alene for 3 år siden..

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

SaNiNa

Vi har begge dele men kun fordi vi har det gemmen vores internet men tror vi siger det op nu her og så bruge vi skype som vi bruger rigtig meget osse

Anmeld

4. januar 2010

Ox.

Hele min familie, inklusiv os herhjemme, har kun mobiler, dog har min moster fastnet, men det er kun pga de har firma ...

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi droppede fastnetten, efter det 90% af dem vi snakker med, har telmore Så har jeg telmoreTilTelmore og bruger næsten ingen penge på telefon

Så behøver vi ikke fastnet mere.

Men det er også fint, for selvom vores telefon og inet regning er lavere end budgeteret nu, så har vi jo fået boxer tv nu og det koster jo også lidt. Så det der er sparet på gyngerne er brugt på karusellerne. eller hvad man siger

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Vi har valgt kun at ha' mobiler, da vi aldrig brugte fastnetstelefonen og derfor syntes at den blev en overflødig udgift

Anmeld

4. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har kun mobiltelefoner. Alle vi kender har kun mobiltelefoner, så det ville være endnu dyrer for os, hvis vi skulle have en fastnettelefon - som vi iøvrigt nok aldrig ville bruge.

Anmeld

4. januar 2010

karina1980

vi har kun mobil, da fastnet er ALT for dyrt at have, vi har begge 3mobil og det har hele min familie også, så det er langt billigere med mobil end fastnet her

Anmeld

4. januar 2010

CarinaSB

Vi har os kun mobiltelefoner ... Vi havde snakket om en fastnet da per har eget firma .. Men det er aldrig blevet noget .. og gør nok heller ikk ..

Anmeld

4. januar 2010

Dansker i England

Vi har både fastnet og mobil - langt de fleste i UK har det, og det var også et krav for at kunne have tv i både stuen og soveværelset. Kunne ikke leve uden begge - jeg ringer gratis til alle fastnet numre i landet, hvorimod det ville koste en del at ringe fra mobilen.

Anmeld

4. januar 2010

Becks

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Hvad har i af telefoner?

har i en fastnet eller mobil eller beggedele? 

En fra vores familie kan overhoved ikke forstå vi ikke har en fastnet telefon det skal man jo have. Men jeg mener jo så at der ikke er særlig mange der har fastnet telefon mere eller hvad?

Knus Diana

Hej søde..

Jeg har kun mobil - Men har valgt at få fastnet i næste måned.. Jeg kan få det gennem mit bredbånd i det boligselskab jeg bor.
Jeg skal kun betale 110 kr, for bredbånd og fastnet, og så det jeg snakker for.. Min veninde bor i samme boligselskab og har valgt det samme. Vi vil så snakke gratis sammen..

Vi har begge valgt det, fordi der har været sket ting, hvor det virkelig har været nødvendigt... Jeg var blevet rigtig syg en nat, og ville ringe efter min far, men den ville ikke gå igennem på mobilen, jeg fik det værre og værre og begyndte, at kaste blod op. Ville så ringe 112, men den ville stadig ikke gå igennem, mobilen var helt død for alt signal. Endte med jeg gik ind til min gamle nabo på nogen og 90 år gammel, og fik ham til at ringe 112.

Min veninde er mor til mit gudbarn på 22 mdr, og vil ikke risikere det samme sker for hende, hvis der skulle ske hende eller hendes søn noget...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.