(februar) Så går det løs imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Mira0911

Vi har lige været på besøg hos DP - Det gik super godt.. Julie faldte ret hurtig til, hos DP'eren...

Imorgen er så hendes første dag/timer... Jeg skal aflevere hende 8.30 og hente hende igen kl. 11.00...

Er så spændt på hvordan det går, når mor ikke er der... Jeg er ikke bekymret på nogen måder, om hun nu klare det osv... For det gør hun...

Hvordan jeg tager det imorgen, tror jeg er det samme som når jeg aflevere hende ved en hun skulle passes ved.. Med kys og vink...

Ja måtte da lige dele det med jer...

Ja min barsel slutter i morgen... Har endnu ikke hørt noget fra de ansøgninger jeg sendte afsted mellem Jul og nytår...

Overvejer og starte uddannelse... Ved ikke lige helt hvad det skal være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Held og lykke imorgen. Jeg er sikker på, at din prinsesse nok skal klare det og moren med, hi hi hi  Det er hårdt, at være væk fra dem til, at starte med. Jeg er jo startet på arbejde i dag og jeg savner Lina - selvom hun er hjemme med sin far (og skal være det hele januar). Hun starter først i vuggestue til februar.

Håber snart, at du hører fra nogen af de ansøgniner du har sendt afsted. Der er nok mange der har haft ferie mellem jul og nytår, så jeg håber at du hører noget positivt i næste uge. Har du gjort dig nogen overvejelser om, hvilken uddannelse du vil gå igang med?

Kh. Katja - som lige skal have de første par job-dage overstået ...

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Held og lykke imorgen. Jeg er sikker på, at din prinsesse nok skal klare det og moren med, hi hi hi  Det er hårdt, at være væk fra dem til, at starte med. Jeg er jo startet på arbejde i dag og jeg savner Lina - selvom hun er hjemme med sin far (og skal være det hele januar). Hun starter først i vuggestue til februar.

Håber snart, at du hører fra nogen af de ansøgniner du har sendt afsted. Der er nok mange der har haft ferie mellem jul og nytår, så jeg håber at du hører noget positivt i næste uge. Har du gjort dig nogen overvejelser om, hvilken uddannelse du vil gå igang med?

Kh. Katja - som lige skal have de første par job-dage overstået ...

Uh ja.. Selvfølgelig skal jeg da nok klare det...

Jeg vil rigtig gerne igang med Social og sundhedshjælper... Og så videreuddanne til Social og sundhedsassistent...

Ja jeg venter spændt på at høre noget på de ansøgninger...

Anmeld

4. januar 2010

Misjelle

Ihh hvor dejligt at det gik så fint . Vi har lige en uge tilbage inden Linus skal til at køres ind. Jeg glæder mig meget til at se hvad han siger til det, men kommer til at savne ham rigtig meget.

Det ville da være dejligt hvis du kunne komme igang med noget uddannelse. Har du søgt ind?

Anmeld

5. januar 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Ihh hvor dejligt at det gik så fint . Vi har lige en uge tilbage inden Linus skal til at køres ind. Jeg glæder mig meget til at se hvad han siger til det, men kommer til at savne ham rigtig meget.

Det ville da være dejligt hvis du kunne komme igang med noget uddannelse. Har du søgt ind?

Har endnu ikke søgt ind... Adgangskravene har jeg lidt svært ved at vurdere om de er opfyldte for skolen, om jeg tager den ene eller anden...

Anmeld

5. januar 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

Har endnu ikke søgt ind... Adgangskravene har jeg lidt svært ved at vurdere om de er opfyldte for skolen, om jeg tager den ene eller anden...

nej det er heller ikke altid til at finde ud af, men så er det "bare" om at få det undersøgt, mener der snart er amsøgningsfrister for de forskellige udd. Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.