Kørte galt FØJ!!! heldigvis skete der ikke noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Avi

Hvor er det bare klamt at køre galt...huha

Jeg kørte med David (1½ år) og Nanna (hunden) det var en lastbilchaffør som ikke var vågen tror sku at han sov sms el. lign... han havde langt lys på og og kørte virkelig hurtigt Jeg blinkede af ham og satte farten ned men han reagerede ikke!!

Heller ikke da jeg skred foran hans forlygter, og landede på siden, trillede rundt og landede på alle 4 hjul igen...FØJ!!!

Det var bare så klamt, heldigvis skete der ikke noget med os, lige bortset fra at jeg har hjernerystelse og ondt i nakke lænd og hovedpine....men hold da fast, bilen er totalt skadet og helt smadret!!

Tror at der har været en engel med i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

lene

puha sikke en grim oplevese, men godt der ikke skete jer noget

knus og kram lene

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Shit hvor vildt!!!!!!!!!!!!!... Gudskelov for barnestol og sikkerhedsseler!! Det havde gået helt galt, da vi var børn da...

Kørte han bare videre eller???

Anmeld

4. januar 2010

Muslingen

Pyha en væmmelig oplevelse. Godt der ikke skete noget alvorligt.

Kh Fie

Anmeld

4. januar 2010

karina1980

ej shit, hvor må det bare have været væmmeligt, godt der ikke skete jer mere, og sikke et held at der ikke gjorde.

hvad med bagefter kørte han så bare videre eller hvad eller opdagede han at han havde kørt jer af vejen??

Anmeld

4. januar 2010

Tina2

Fuuuuuck hvor vildt, Avi!!!!! Godt I er uskadte!!!! Hvorfor skred du, var det fordi du blev blændet????

Anmeld

4. januar 2010

Carina78

Shit hvor vildt, Avi!!!!!!!!! Godt der ikke skete noget med jer!!! Skred din bil over i hans vognbane eller hvordan skete det?? Puha en slem forskrækkelse!!

Knus Carina

Anmeld

4. januar 2010

HelleBelle

puha puha puha da for en vild forskrækkelse. Der har bestemt været en der passede på Jer.  Hvor er det godt I ikke kom til skade Avi!!!!!!!!!hvad med hunden?? var den spændt fast??

Knus og god bedring

Helle.

Anmeld

4. januar 2010

Avi

Ja det var totalt sygt at opleve, jeg er sikker på at han sov, sms, så film eller lign. for han kørte bare videre uden at stoppe selvom jeg skred lige foran hans forlygter, han blændede slet ikke ned og han havde VILDT mange lygter på taget.Jeg var nødt til at undvige ham ellers var jeg kørt frontalt ind i ham der var ikke tvivl om at der ikke var nok plads til min store 4 hjulstrækker og ham uden han trak ind....

Anmeld

4. januar 2010

Avi

Lægen sagde at hunden ikke var kastet om bag i bil pga. centrifugalkraften da vi trillede....heldigvis men alle mine ting fra forsædet lå bagi på najas sæde og der var jo jord og glas overalt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.