(marts) Arbejde igen :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Ja, så kom dagen for, at jeg skulle starte på arbejde igen. Jeg sidder her på min pind og mine tanker er hjemme hos min prinsesse. Frank har barsel i januar, så jeg ved, at hun vil hygge sig sammen med ham, men hvor ville jeg dog også gerne være der.

Det var godt nok hårdt, at komme op kl. 6.30, da vækkeuret ringede - begge unger sov. Det var lidt mærkeligt, at stå op, da jeg jo er vant til, at det er dem som vækker mig.

Jeg havde det slet ikke sådan, da jeg skulle starte på arbejde med endt barsel med Luka, men der havde jeg jo også en barsel i vente 5 mdr. senere og nej, ingen barsel til mig igen, hi hi hi

Håber I alle har det godt.

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Muffinmus

yh, frygter den også..den grumme dag. men tror samtidig jeg er ved at være klar til at alt ikke skal handle om babyer hele tiden:-)

Skal starte næste torsdag Med vilje jeg valgte torsdag så jeg får en stille rolig start og så Victoria lige kan køres stille ind de 8 dage jeg har til det.

Hun har været afsted en time i dag sammen med mig og i morgen er det frokost hos dp så hun kan se hvad vi plejer at gøre. Onsdag skal hun sove til eftermiddag hos hende.

Håber din indkøring er kørt lige så stille.

Anmeld

4. januar 2010

Misjelle

åh ha Katja...har det helt på samme måde og jeg har endda en uge tilbage endnu . Jeg kan slet slet ikke forstille mig kun at skulle være sammen med ham et par timer om dagen . Men lige pludselig så er det selvfølgelig blevet hverdag.

Anmeld

5. januar 2010

MoarHvidovre

MariaE skriver:

yh, frygter den også..den grumme dag. men tror samtidig jeg er ved at være klar til at alt ikke skal handle om babyer hele tiden:-)

Skal starte næste torsdag Med vilje jeg valgte torsdag så jeg får en stille rolig start og så Victoria lige kan køres stille ind de 8 dage jeg har til det.

Hun har været afsted en time i dag sammen med mig og i morgen er det frokost hos dp så hun kan se hvad vi plejer at gøre. Onsdag skal hun sove til eftermiddag hos hende.

Håber din indkøring er kørt lige så stille.

Min mand har barsel i januar, så jeg skal ikke tænke på børn, mad og rengøring i januar i hverdagene. Lina skal først starte i vuggestue den 1/2, hvor jeg har 1 uge til, at kører hende ind i

Hvordan går det med Victoria i dp?

Godt træk først, at starte en torsdag - det skulle jeg også have gjort

Anmeld

5. januar 2010

MoarHvidovre

Misjelle skriver:

åh ha Katja...har det helt på samme måde og jeg har endda en uge tilbage endnu . Jeg kan slet slet ikke forstille mig kun at skulle være sammen med ham et par timer om dagen . Men lige pludselig så er det selvfølgelig blevet hverdag.

Nyd din sidste uge - selvom det kommer til, at skøjte afsted. Jeg synes, at det er nogen lange dage, at være væk fra børnene. Det skal jeg lige vænne mig til og ja, det bliver hurtigt en hverdag, hm hm - lidt uhyggeligt, at tænke på.

Hvornår skal Linus starte i vs/dp?

Anmeld

5. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Nyd din sidste uge - selvom det kommer til, at skøjte afsted. Jeg synes, at det er nogen lange dage, at være væk fra børnene. Det skal jeg lige vænne mig til og ja, det bliver hurtigt en hverdag, hm hm - lidt uhyggeligt, at tænke på.

Hvornår skal Linus starte i vs/dp?

Ja det er lidt skræmmende . Vi skal hen og besøge dagplejen på tirsdag og så skal vi starte med at kører ham ind derefter. Jeg skal først starte 1. februar, så det giver os 14 dage til indkøring. Jeg er bare så spændt på at møde hende der skal passe min lille guldklump, men også lidt skræmt.

Anmeld

5. januar 2010

MORJESPERSEN

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Ja, så kom dagen for, at jeg skulle starte på arbejde igen. Jeg sidder her på min pind og mine tanker er hjemme hos min prinsesse. Frank har barsel i januar, så jeg ved, at hun vil hygge sig sammen med ham, men hvor ville jeg dog også gerne være der.

Det var godt nok hårdt, at komme op kl. 6.30, da vækkeuret ringede - begge unger sov. Det var lidt mærkeligt, at stå op, da jeg jo er vant til, at det er dem som vækker mig.

Jeg havde det slet ikke sådan, da jeg skulle starte på arbejde med endt barsel med Luka, men der havde jeg jo også en barsel i vente 5 mdr. senere og nej, ingen barsel til mig igen, hi hi hi

Håber I alle har det godt.

Kh.

Katja

har lige spurt dig hvornår du startede men kan jo selv læse det

Håber det går godt på arbejdet....Er det hårdt at komme i gang igen?

Fie

Anmeld

7. januar 2010

MoarHvidovre

MORJESPERSEN skriver:

har lige spurt dig hvornår du startede men kan jo selv læse det

Håber det går godt på arbejdet....Er det hårdt at komme i gang igen?

Fie

Det er ok, at være tilbage. Jeg har haft nogen stille og rolige dage, og lige så stille komme igang med gamle/nye arbejdsopgaver.

Det jeg synes er rigtig hårdt er, at jeg er væk rigtig mange timer for børnene. Jeg kører kl. 7.15 (senest) og er først hjemme igen kl. 16.45. Jeg har ca. 45 min i bil - hver vej.

Heldigvis har min mand barsel her i januar, så jeg ikke skal tænke så meget på aflevering/hentning af børn, mad, indkøb mv.

Vi skal lige have regnet på om jeg evt. kan gå lidt ned i tid - måske bare 1/2-1 time om dagen.

Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.