Min drengemave 31+4 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

kan jeg godt forstå  for han kommer til tiden ..

jeg fødte malou i uge 35, så hun kom ud tidligere hehe

Jeg vil også sige han altså også gerne må komme i uge 37-38, men så ikke før.. Han skal lige "bages" færdig og blive stor nok, så vi heller ike skal ligge på sygehuset i flere uger

Hihi, neeeej hvor er det urimeligt hvor længe man egentlig skal vente.. GODT man ikke er elefanter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

CarinaSB

Bare vent til at du ligger med ham på maven .. Så syntes du det er underligt at man allerede føler så meget kærlighed til det lille vidunder der ligger der .. Og det er den mest fantastiske følese 

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

CarinaSD skriver:

Bare vent til at du ligger med ham på maven .. Så syntes du det er underligt at man allerede føler så meget kærlighed til det lille vidunder der ligger der .. Og det er den mest fantastiske følese 

Venter og venter

Anmeld

3. januar 2010

CarinaSB

Sabrina17 skriver:

Venter og venter

kan jeg godt forstå .. da jeg havde en uge til termin gik jeg bare og tænkte .. arrrh går sikkert de gyldne 14 dage over tiden .. Men fik rigtig veer på terminen men fødte først dagen efter

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sabrina17 skriver:

Jeg vil også sige han altså også gerne må komme i uge 37-38, men så ikke før.. Han skal lige "bages" færdig og blive stor nok, så vi heller ike skal ligge på sygehuset i flere uger

Hihi, neeeej hvor er det urimeligt hvor længe man egentlig skal vente.. GODT man ikke er elefanter

ja.. hold da op det lkunne havde sjovt hehe

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja.. hold da op det lkunne havde sjovt hehe

Hihi

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

CarinaSD skriver:

kan jeg godt forstå .. da jeg havde en uge til termin gik jeg bare og tænkte .. arrrh går sikkert de gyldne 14 dage over tiden .. Men fik rigtig veer på terminen men fødte først dagen efter

I det mindste var det kun 1 dag alligevel

Anmeld

3. januar 2010

CarinaSB

Sabrina17 skriver:

I det mindste var det kun 1 dag alligevel

Jepper .. Men ville da have været sjovt at føde på terminen .. Men er lykkelig for det kun var den ene dag ..

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

CarinaSD skriver:

Jepper .. Men ville da have været sjovt at føde på terminen .. Men er lykkelig for det kun var den ene dag ..

forstår dig godt

Anmeld

14. januar 2010

siw84

super flot mave du har... sidder bare rigtig pænt.

er os selv spændt.. har heller ikke så lang tid tilbage før vores lille søn kommer..

siw 33+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.