17+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

smokin

17+4 og godt på vej "fremad".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Ansemusen

Hvor er du fin med din 'lille' runde mave! Sjovt som alle siger jeg er vildt stor, men synes mange herinde er lige så stor og også af mine gravide veninder. Synes du ser super godt ud! Er det ikke bare dejligt at man kan se der sker noget? Jeg eeeelsker det

Anmeld

3. januar 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Hvor er du fin med din 'lille' runde mave! Sjovt som alle siger jeg er vildt stor, men synes mange herinde er lige så stor og også af mine gravide veninder. Synes du ser super godt ud! Er det ikke bare dejligt at man kan se der sker noget? Jeg eeeelsker det

Tusind tak.

Faktisk har jeg tænkt at jeg var en del mindre end dem der ligger billeder ind. Min forlovede siger at jeg ikke skal sammenligne med andre, men det kan jeg altså ikke lade vær med.

Jeg kan passe det meste af mit tøj endnu, bare ikke bukser mere, der skyder jeg for meget fremad.

Jeg elsker at der sker noget og vågner tit om natten nu med bobler i maven. Glæder mig til jeg kan mærke babyen skubbe rundt.

Anmeld

7. januar 2010

smokin

Ansemusen skriver:

er det bare mig eller har du ikke nogen mavebilleder herinde? Jeg vil gerne se dig  

Anmeld

7. januar 2010

Malene84

Hvor er du bare fin

Anmeld

7. januar 2010

lulle1985

fine fine runde mave.... syntes den sidder rigtig godt på dig

Anmeld

7. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

fine fine runde mave.... syntes den sidder rigtig godt på dig

svigerfar sagde sidst "du skyder godt nok frem" (sådan lidt med en anelse forargelse)

Så sagde min kæreste - ja men baby kommer jo også om 5 måneder så er det vel på sin plads at fylde i landskabet..

Nå ja, så havde svigerfar ikke så meget mere at tilføje 

Anmeld

7. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

svigerfar sagde sidst "du skyder godt nok frem" (sådan lidt med en anelse forargelse)

Så sagde min kæreste - ja men baby kommer jo også om 5 måneder så er det vel på sin plads at fylde i landskabet..

Nå ja, så havde svigerfar ikke så meget mere at tilføje 

ha ha, den kender jeg godt, hører det fra samtlige i min familie, incl. min svigerfar.... tror bare de driller lidt

Anmeld

8. januar 2010

smokin

lulle1985 skriver:

ha ha, den kender jeg godt, hører det fra samtlige i min familie, incl. min svigerfar.... tror bare de driller lidt

Jeg tror også at det var fordi at sidst vi så ham var lige da vi havde fundet ud af det og ikke var blevet scannet, der skød jeg graviditeten til at være omkring uge 6. Jeg var så i uge 10 da jeg blev scannet to dage senere 

Så jeg tror han har tænkt "der er lang tid til", men nu er det jo lige om snart. Vi er i hvert fald på den rigtig side af nytår ;-) 

Så næste delmål må være påske... så ligner jeg sikkert en hval, men hvad fanden... bare baby har det godt!

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Zette skriver:

Jeg tror også at det var fordi at sidst vi så ham var lige da vi havde fundet ud af det og ikke var blevet scannet, der skød jeg graviditeten til at være omkring uge 6. Jeg var så i uge 10 da jeg blev scannet to dage senere 

Så jeg tror han har tænkt "der er lang tid til", men nu er det jo lige om snart. Vi er i hvert fald på den rigtig side af nytår ;-) 

Så næste delmål må være påske... så ligner jeg sikkert en hval, men hvad fanden... bare baby har det godt!

Ha ha ja det går stærkt lige pludselig kender det for mig selv, især når man ikke ser hinanden så tit...

ja jeg er sku også bange for jeg kommer til og ligne en flodhest tilsidst, men alt for Guldklumpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.