3 mdrs arbejde endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Hyner

Og det er dælme dejligt at tænke på, især når det kun er halvtids... Synes ellers ikke lige jeg kan se mig ud af at skulle starte på job igen efter denne juleferie... Men mon ikke jeg overlever 3 mdr fra 7 til 11.30????? Jooo da, selvfølgelig...

Hvor vidt er i andre mht barsel...??

Krams Henriette -æ ka it vint!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LRJ

Er så på kontant hjælp li nu, men kommer allerede på barsel nu her, fordi jeg er ved at skulle flytte kommune, og den nye kommune orker ikk at sende mig i aktivering i 1 månede

Anmeld

3. januar 2010

Hyner

Lone H. skriver:

Er så på kontant hjælp li nu, men kommer allerede på barsel nu her, fordi jeg er ved at skulle flytte kommune, og den nye kommune orker ikk at sende mig i aktivering i 1 månede

Okay, vildt nok at en kommune selv kan se det ikke kan betale sig at sende dig ud...

Da jeg ventede Emma Blev jeg vinterfyret fra mit job som maler 7mdr inden termin. Men kommunen ville absolut have mig igang og selv 14 dage inden termin skulle jeg dukke op til samtale på jobcenteret... Det er da kun til at lukke op og s***e i.... Men jeg kom da ikke igang til DERES store ærgelse....

Kram Henriette

Anmeld

3. januar 2010

mek-83

Hejsa.

Jeg har ligesom dig kun 3 mdr tilbage før jeg går på barsel, det glæder jeg mig vildt meget til

Jeg arbejder fra kl 8-14.30 ca hver dag så det er heller ikke de længeste dage.

Der kommer også til at ske en del det næste stykke tid, vi flytter her d. 1/2 og så er der jo lige pluselig kun 2 mdr tilbage.

Puha hvor må tiden bare gerne gå lidt stærkt

Anmeld

3. januar 2010

LRJ

Hyner skriver:

Okay, vildt nok at en kommune selv kan se det ikke kan betale sig at sende dig ud...

Da jeg ventede Emma Blev jeg vinterfyret fra mit job som maler 7mdr inden termin. Men kommunen ville absolut have mig igang og selv 14 dage inden termin skulle jeg dukke op til samtale på jobcenteret... Det er da kun til at lukke op og s***e i.... Men jeg kom da ikke igang til DERES store ærgelse....

Kram Henriette

Ja det er mega rart havde heller ikk mødt op hvis de havde sat mig igang igen

Men den kommune jeg bor i li nu, vil jo os have mig i gang igen, men da jeg fik det brev der ringede jeg bare til min sagsbehandler og sagde at jeg skulle flytte her i januar, og så sys de ikk det kunne betale sig

Anmeld

3. januar 2010

RumlesMor

Jeg har 2 mdr. arbejde...går på barsel d. 7 marts. Glæder mig helt vildt. Jeg elsker mit arbejde, men har været nød til at gå ned i tid, da jeg døjer med bækken-smerter. Og det bliver rart at kunne gøre tingene i selvvalgt tempo. Har jo også min store pige jeg skal passe, og selv efter en halv arbejdsdag kæmper jeg for at følge med både med energien og de fysiske udfordringer.

Tænk at man ikke kan binde sine egne sko stående mere?!

Anmeld

9. januar 2010

Bom

Jeg skal gå på barsel sidst i feb, har ikke den præcise dato endnu, da min chef først skal finde ud af hvor meget afspadsering jeg har..

Men jeg glæder mig også bare rigtig meget til og komme hjem og gå.. Jeg blev her i mandags deltidssygemeldt, pga bækken smerter, så arbejder kun fra 7-11, men det er længe rigeligt..

Jeg tænker også at det må være træls for min arbejdsplads, og have mig rendende som halvtids der ikke kan lave noget alligevel....

Anmeld

10. januar 2010

Malene84

hey - jeg skal slet ikke på barsel - eller jo - men først når drengene er født og jeg er færdig med min uddannelse (føder først i maj og er færdig med uddannelsen sidst i juni). Bliver hårdt - men nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.