10mdr i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

MORJESPERSEN

Så bliver pigerne 10 mdr i dag, der er bare sket så meget inden for den sidste tid.... Amalie begyndte at kravle d.26 dec. og Laura gjorde det i dag, jeg er bare sådan en stolt mor... Amalie er nu begyndt at vil rejse sig op,men hun kommer kun op på knæ. I morgen skal de hen og besøg deres dp mor, det glæder jeg mig rigtig meget til, og så er det manden der skal gå hjemme ved dem de næste 6uger.... de starter op i dp her d 15 jan. så regner jeg med vi tager det stille og roligt og ser hvad der sker, men jeg er nu ikke nevøs jeg glæder mig til de kommer ud jeg kan mærke på mig selv jeg også selv er klar til at komme ud. Det bliver godt til dem at se nogle nye ting, jeg kan godt mærke at de keder sig engang i mellem og at jeg ikke kan aktiver dem helt som de nu gerne vil selvom jeg prøver hårdt.

Men nu har jeg også gået hjemme i 19mdr!!!!! Så nu vil jeg bare ud blandt mennesker og snakket andet end babyer, så i morgen skal jeg jo starte på skole.. jeg glæder mig og er spændt på at se hvem jeg skal gå i klasse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.