Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal have lavet et par billed gaver men er i tvivl om hvad for et af billederne jeg skal bruge. dem der er her er uredigeret så i skal ikke tænke på at han er langt væk eller sådan for det kan laves om når de skal redigere i billedet ved fotohandleren.
Hvad for et syntes i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver: Skal have lavet et par billed gaver men er i tvivl om hvad for et af billederne jeg skal bruge. dem der er her er uredigeret så i skal ikke tænke på at han er langt væk eller sådan for det kan laves om når de skal redigere i billedet ved fotohandleren. Hvad for et syntes i?
Kan godt li både billed to og fire der kan man se hans Charmerende smil
Jeg synes billede 3 eller 4
michella80 skriver: Jeg synes billede 3 eller 4
(- har stemt på 4, men synes også rigtigt godt om 3)
MortilDavid skriver: (- har stemt på 4, men synes også rigtigt godt om 3)
Ja han ser sådan lidt drømmende ud. Det er sødt
Helt klart billede 4. Det er super sødt. Og han smelter da alle hjerter som han smiler der
jeg syntes han er rigtig sød på dem alle sammen med syntes nr. 4 er det aller bedste..
Billed 2 Bliver helt forelsket.. Lille charmetrold
Er i tvivl mellem billede 3 eller 4 ....stemte dog på billede 3, for selvom han ser noget alvorligere ud (ikke smiler), så synes jeg det er et kanon skønt billede. Jeg tror jeg havde valgt billede 3, hvis det var mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128