Taget på her i julen/nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Vingummien

er der nogle der har det?

Jeg troede virkelig jeg havde og turde ikke gå på vægten for har virkelig proppet mig med julemad

Men i dag gik jeg sp lige på vægten og har ikke taget på... heldigvis, men har heller ikke tabt mig, emn det kan jeg leve med, er bare glad for at jeg ikke har taget på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

er der nogle der har det?

Jeg troede virkelig jeg havde og turde ikke gå på vægten for har virkelig proppet mig med julemad

Men i dag gik jeg sp lige på vægten og har ikke taget på... heldigvis, men har heller ikke tabt mig, emn det kan jeg leve med, er bare glad for at jeg ikke har taget på.

Oktober og november (ca.) tabte jeg mig 5 kg og dem har jeg holdt hen over julen, det er jeg ret stolt af

Anmeld

2. januar 2010

Svenne

Nej, jeg har heller ikke taget på.. Er gravid i uge 22.. Så det synes jeg egentligt også selv er meget godt klaret

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Oktober og november (ca.) tabte jeg mig 5 kg og dem har jeg holdt hen over julen, det er jeg ret stolt af

Ja det kan jeg da godt forstå. Så ryger der nok flere her efter alt det her gode mad

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Svenne skriver:

Nej, jeg har heller ikke taget på.. Er gravid i uge 22.. Så det synes jeg egentligt også selv er meget godt klaret

Ja egentlig

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå. Så ryger der nok flere her efter alt det her gode mad

Ja det håber jeg.... skal bare lige af med en 3-4 kg mere så er jeg nede på det jeg vejede inden jeg blev gravid 

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja det håber jeg.... skal bare lige af med en 3-4 kg mere så er jeg nede på det jeg vejede inden jeg blev gravid 

Det er ikke så meget du mangler endnu

Anmeld

2. januar 2010

ivfmarie

jeg holdt mig flot på min ønskevægt indtil den 23.december.. Meeen der nåede alligevel at ryge ca 1½ kg på i de sidste dage - surt!

Men så er der jo lidt at arbejde med her i det nye år!

Godt nytår, forresten

Marie

Anmeld

2. januar 2010

Stumpen

Jeg tog 1 kg på, men kom alligevel ud af december med et minus på 1,5, så det er jeg godt tilfreds med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.