Madras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

LauraLW

Ååååååååh... Kan ikke overskue madras-junglen. Har idag købt et stk tremmeseng, men mangler nu madras.

Den skal være allergivenlig og gerne behandlet så der ikke kan bo husstøvmider i den.

Og så må den helst ikke koste en bondegård.

Hvilken har I, og hvilke vil I anbefale?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi har denne:

http://www.jysk.dk/4/5/28/527/3231009/a/catalog

Min mand arbejder i Jysk og denne mener han bestemt er den bedste der kan findes derude.

Anmeld

5. januar 2010

LauraLW

op op

Er der ikke andre der har købt madras?

Anmeld

5. januar 2010

Lise

Jojo, da...  Vi har netop købt selv samme madras i Jysk, bare i en juniorudgave (70x140). Det virker skide lækker og vi forstår ikke at barnet stadig helst vil sove i smørhullet i vores gamle trekvartseng.

Da vi engang i sin tid købte madras til babyseng, fulgte den med den Stokke seng vi købte. Til barnevognen købte vi en Dunlopillo (i Babysam). Og til slyngevuggen, som mindstemand skal sove i snart, hører sig en madras af den mindre slags (lavet af uld).

Det var vist de madrasser vi har købt. Udover en til liften - men det var bare en billig hurtig en, da den skulle bruges i så kort tid.

Anmeld

5. januar 2010

LauraLW

Lise skriver:

Jojo, da...  Vi har netop købt selv samme madras i Jysk, bare i en juniorudgave (70x140). Det virker skide lækker og vi forstår ikke at barnet stadig helst vil sove i smørhullet i vores gamle trekvartseng.

Da vi engang i sin tid købte madras til babyseng, fulgte den med den Stokke seng vi købte. Til barnevognen købte vi en Dunlopillo (i Babysam). Og til slyngevuggen, som mindstemand skal sove i snart, hører sig en madras af den mindre slags (lavet af uld).

Det var vist de madrasser vi har købt. Udover en til liften - men det var bare en billig hurtig en, da den skulle bruges i så kort tid.

Så har i da også erfaring med lidt af hvert :-)

Jeg har nu fundet en, som jeg tror og håber bliver et hit. Var inde på babyvests hjemmeside, og der fandt jeg en aerosleep madras sat ned fra 1400 til 700. Stadig mange penge, men tror at man bliver rigtig glad for de funktioner der er beskrevet - bl.a indbygget tisseunderlag, varmeregulering og fugtafledning... og så er den allergivenlig. Men puha, det her udstyrs-shopping er snart ikke så sjovt mere :-)

Laura

Anmeld

5. januar 2010

Lise

Der er nogle af tingene som sagtens kan betale sig at give lidt ekstra for - og en god madras er en af dem (sammen med godt fodtøj, flyverdragt, en solid barnevogn og den slags). Så hellere spare på mærkevaretøjet, da det jo vist mest er for forældrenes skyld (men det er jo en hel anden snak).

Håber du/i bliver glade for madraskøbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.