EVA - og andre der ikke følger et kostprogram!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

lonemus

Arghh, jeg er bare gået i stå på vægten - oplevede I tit det? Det er nu første gang i flere måneder, men hvor er det bare irriterende

I morgen skal jeg til at dyrke noget mere motion, håber det sætter lidt mere gang i det.

EVA: tabte du 5 kilo om måneden lige til det sidste? Var du aldrig bange for at komme til og sulte dig og på den måde gå i stå med vægttabet??

Lone - som snart er halvvejs med vægttabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Honningblomst

Hej Lone..

Jeg tabte mig de der 5 kg om måneden, men jeg oplevede også at der skulle spises mindre og sundere jo længere nede jeg kom i vægten.

Da jeg begyndte at motionere kom der ret hurtigt to kilo på, men det er blod og væske der kommer ved at du begynder at røre dig...efter et par måneder vil musklerne også være så de vejer lidt til.

Men jo, det går i stå ind imellem....så bare hæng ved og evt stram op hvor du kan..

Held og lykke,....jeg er også på den igen...

Knus..

Anmeld

2. januar 2010

ivfmarie

Jamen.. det svinger jo altid med hvor hurtigt kiloene falder af...

En ting er sikker - muskler vejer mere end fedtvæv, så selvfølgelig går vægtabet lidt i stå (eller langsommere) når der opbygges muskler. Men heldigvis er det også sådan at muskler forbrænder mere energi end fedtvæv, så hvis du spiser det samme, men har flere muskler, så taber du dig.

Marie - osse på den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.