Tilbehør til barnevogn m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Sisley

Hej alle

Vi har idag bestilt barnevogn - en grøn Odder - wuhuu, det er bare så dejligt endelig at have fundet VOGNEN :-)

Vi har dog ikke købt regnslag og insektnet endnu, for jeg kunne simpelthen ikke vælge. Man kunne få et decideret regnslag, et decideret insektnet - og så kunne man få en blanding, altså et regnslag hvor der er insektnet foran kalechen. HVAD SKAL MAN VÆLGE???

Vognen skal både kunne stå ude i regn og kunne bruges på ture selvom det regner - dette kunne tale for både det almindelige og det "kombinerede" regnslag. Hvad har I valgt???

Insektnettet bliver jeg vel næsten nødt til at have under alle omstændigheder...?

Sisley
21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

kjeldsen

Hej... Ja det er aldrig nemt med alt det udstyr.

Men jeg har et insektnet, og et regnslag.

Der er jo meget varmt om sommeren, og endnu varmere i vognen når regnslaget er over. Derfor ville jeg vælge dem adskilt. Insektnet net bruger du jo stort set hele året rundt, men ikke et regnslag, dog er den ikke til at undvære i regnvejr.

Pøj Pøj med det...

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

Sisley skriver:

Hej alle

Vi har idag bestilt barnevogn - en grøn Odder - wuhuu, det er bare så dejligt endelig at have fundet VOGNEN :-)

Vi har dog ikke købt regnslag og insektnet endnu, for jeg kunne simpelthen ikke vælge. Man kunne få et decideret regnslag, et decideret insektnet - og så kunne man få en blanding, altså et regnslag hvor der er insektnet foran kalechen. HVAD SKAL MAN VÆLGE???

Vognen skal både kunne stå ude i regn og kunne bruges på ture selvom det regner - dette kunne tale for både det almindelige og det "kombinerede" regnslag. Hvad har I valgt???

Insektnettet bliver jeg vel næsten nødt til at have under alle omstændigheder...?

Sisley
21+6

jeg har et insektnet og et rengslag... begge fra gaia og co, så fine...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2010

MaleneG

Det kombinerede overslag er godt at have hvis vognen skal bruges som sove vogn hvor der er mange katte, på den måde undgår man at kattene kravler ned i vognen, som de ville kunne gøre ved et alm regnslag.  

Anmeld

2. januar 2010

LinLin

Jeg havde et insektnet og et regnslag med "indbygget" insektnet. David sov meget ude i vores have og var lidt nervøs for at der skulle komme en kat forbi i regnvejr og lægge sig på ham! - så syntes det var rigtigt smart

Anmeld

2. januar 2010

Sisley

Tak for svarene!

Skal man ikke have et decideret regnslag, hvis vognen skal stå ude i regnvejr (vi bor i lejlighed og har ikke lige nem adgang til at tage den ind)?

Kan det regne ind ad regnslag med indbygget insektnet fx hvis man er ude at trille?

Sisley

Anmeld

2. januar 2010

Sisley

eliasogmor skriver:

jeg har et insektnet og et rengslag... begge fra gaia og co, så fine...

Uhhh I like! Har indtil videre kun set Babysams "almindelige".

Anmeld

2. januar 2010

Valle81

Hejsa

Jeg har altid haft begge dele, og det il jeg råde alle til at få.

Det er slet ikke sundt at ligge under regnslag, og det rådes også til at man kun bruger regnslag når det er højest nødevendigt. Det bliver så fugtigt inde i vognen når der er regnslag på ( og især når det regner), om sommeren vil det blive en stegeovn.

Så køb begge dele, det vil jeg råde jer til, og om sommeren er det vigtigt for at forhindre katte, insekter osv i at komme ind.

Christina

Anmeld

2. januar 2010

Sisley

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg har altid haft begge dele, og det il jeg råde alle til at få.

Det er slet ikke sundt at ligge under regnslag, og det rådes også til at man kun bruger regnslag når det er højest nødevendigt. Det bliver så fugtigt inde i vognen når der er regnslag på ( og især når det regner), om sommeren vil det blive en stegeovn.

Så køb begge dele, det vil jeg råde jer til, og om sommeren er det vigtigt for at forhindre katte, insekter osv i at komme ind.

Christina

Når du skriver begge dele, er det så almindeligt regnslag og regnslag med indsektnet - eller almindelig regnslag og insektnet?

Anmeld

2. januar 2010

Valle81

Sisley skriver:

Når du skriver begge dele, er det så almindeligt regnslag og regnslag med indsektnet - eller almindelig regnslag og insektnet?

Et almindeligt regnslag og et almindeligt insektnet.

Hvis du får brug for at have begge dele på, så inderst insektnettet og så regnslag:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.