Sangenic Blespand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.065 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

1712

Har set denne specielle ble-spand, der kan rumme op til, tror det var 28 bleer, og så uden at lugte, i Matas. Den var lidt dyr.

Er der nogen, der har den og ved om den er lugtfri m.m. - altså pengene værd - smart synes den at være, da jeg ikke gider løbe i skraldespanden med bleer hele tiden....

Mh 1712

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Smølf

Vi havde den også og jeg syntes at det var noget værre skrammel og spild af penge. Der faldt hele tiden et plastikstykke af, der hvor man kommer bleerne i. Så vi fik ikke brugt den så meget.

Til gengæld har vi købt æsker med bleposer i -tror der er 300 poser i en æske. Så smider vi de brugte bleer ud med det samme. Synes det er meget mere hygiejnisk, nemmere og billigere.

VH Neta

Anmeld

2. januar 2010

Assi

Vi har den - den er ok, synes jeg. Men det er dyrt, og fjerner ikke luften 100 %. Dog bedre end en alm. skraldespand, som vi havde før.

Anmeld

2. januar 2010

LISBETH:-)

Jeg har en som jeg har brugt meget meget lidt. Du må gerne købe den billigt, du kan lige skrive min en pm hvis du er interesseret:-)

Lisbeth

Anmeld

2. januar 2010

Mikkelmusen

jeg har været glad for vores. Hvis du henter selv eller betaler fragt må du gerne få min gratis. Ellers har jeg også en angelcare, dem man får gratis fra babysam, den synes jeg personligt er lidt bedre.

Anmeld

2. januar 2010

lenefynbo

Jeg har den og kunne ikke leve uden den. Den er helt fantastisk, synes jeg. Flere af mine veninder og mange fra mødregruppen har den også og har kun positivt at sige om den!

Jeg har intet negativt hørt om den - der var en, der havde fået en med fejl og den blev da byttet uden problemer.....!

Den kan rumme 28 bleer og de bliver vacuumpakket - så der lugter altså ikke - og man skal ikke ud i skraldespanden hele tiden - den er altså god!

Så jeg kan kun anbefale den :-)

Kh. Lene

Anmeld

2. januar 2010

LinLin

Er/har været glad for min. Synes nu ikke det fjerner lugt 100% men langt bedre end at skulle ud med bleer "hele tiden". Tissebleer kan jo bare smides ud med det almindelige affald hver dag - så bliver det lidt billigere i længden ;-)

Anmeld

2. januar 2010

alidy

Hej.

Hvis du går ind på babysam.dk og melder dig dér kan du gå ned i den nærmeste babysam butik og få en babypakke/startpakke og deri er der vidst nok en gratis sangenic blespand...

knuuus

Anmeld

2. januar 2010

LinLin

alidy skriver:

Hej.

Hvis du går ind på babysam.dk og melder dig dér kan du gå ned i den nærmeste babysam butik og få en babypakke/startpakke og deri er der vidst nok en gratis sangenic blespand...

knuuus

tror ikke det er en sangenic...

Anmeld

2. januar 2010

Pige2009

Mikkelmusen skriver:

jeg har været glad for vores. Hvis du henter selv eller betaler fragt må du gerne få min gratis. Ellers har jeg også en angelcare, dem man får gratis fra babysam, den synes jeg personligt er lidt bedre.

Jeg har også den gratis fra Babysam og den er super god Den rummer rigtig mange bleer og er lugtfri. Den bliver kun tømt gang om ugen, da det ikke er nødvendigt med mere og min datter er 10 uger imorgen...

Så afsted til babysam og for at hente den gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.