Kolik og zoneterapi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Livas mor

Vores lille datter har siden sin fødsel for snart 2 måneders siden nøjet med maveproblemer, og har lidt kolik. Vi ahr prøvet det meste: lactulose, massage, "gymnastik" osv, men det hjælper desværre ikke på hendes lille sarte mave! Nu er vi blevet rådet til at prøve zoneterapi.. Er der nogen der har erfaringer med det??

Mange tanker

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

TbCp

Livas mor skriver:

Vores lille datter har siden sin fødsel for snart 2 måneders siden nøjet med maveproblemer, og har lidt kolik. Vi ahr prøvet det meste: lactulose, massage, "gymnastik" osv, men det hjælper desværre ikke på hendes lille sarte mave! Nu er vi blevet rådet til at prøve zoneterapi.. Er der nogen der har erfaringer med det??

Mange tanker

Rikke

Ja det har vi prøvet. Vores Liva havde nemlig også kolik.
Vi gik hos en i Odense som sagde at vi skulle regne med 3-4 behandlinger. Vi gik der 3 gange og ca. 1 uge efter sidste behandling havde vi igen en lille glad pige.
Man skal ikke blive skræmt af det. Første behandling skreg hun bare og jeg havde slet ikke lyst til at skulle afsted igen, men 2. og 3. behandling lå hun bare og slappede af.
Efter hver behandling føltes det også som om at det faktisk blev værre, men vi fik at vide at det var ganske almindelig og vi skulle vente en uges tid efter sidste behandling før vi kunne mærke det.

Så kom i bare afsted  

Anmeld

1. januar 2010

Livas mor

Skønt navn din datter har  Jeg er jo lidt skeptisk for hvordan det kommer til at gå, også om hun skriger fuldstændig hysterisk når vi er der. Men dejligt at høre at du har gode erfaringer med det. Jeg har fundet én her i København, hvor jeg bor, som har speciale i børn med kolik og maveproblemer. Jeg er nok nået til et punkt hvor man næsten bliver desperat og er villig til at afprøve alt for at hun får det bedre.

Knus Rikke og Liva (snart 9 uger)

Anmeld

1. januar 2010

TbCp

Livas mor skriver:

Skønt navn din datter har  Jeg er jo lidt skeptisk for hvordan det kommer til at gå, også om hun skriger fuldstændig hysterisk når vi er der. Men dejligt at høre at du har gode erfaringer med det. Jeg har fundet én her i København, hvor jeg bor, som har speciale i børn med kolik og maveproblemer. Jeg er nok nået til et punkt hvor man næsten bliver desperat og er villig til at afprøve alt for at hun får det bedre.

Knus Rikke og Liva (snart 9 uger)

Vi gik også hos en der havde speciale indenfor børn. Han var en sær fyr men han kunne altså noget

Og ja man bliver nemlig desperat. Vores Liva skreg heldigvis ikke om natten, men i stedet HELE dagen, det er så forfærdeligt for man kan bare ingenting gøre for det stakkels barn.

Jeg gik fra at råbe "HOLD NU MUND" til at sidde og vræle sammen med hende.

Vi var afsted de 3 gange på 2 uger, og ja så gik der jo så en uge ekstra før det var ovre.

Jeg kan kun anbefale det

Og i lige måde med det skønne navn  

Anmeld

1. januar 2010

Livas mor

Skægt som vores Liva ligner hinanden! Min Liva skriger heldigvis heller ikke om natten, men også om dagen. Det gør det virkelig problematisk, da man jo slet ikke føler man har nogen form for kvalitetstid med hende i hendes vågne timer, da det hele bliver overdøvet af gråd.

Jeg tuder også sammen med hende, vi er et rigtigt yndigt par kan du nok forestille dig Vi skal afsted d. 12. januar, hun havde desværre ikke tid før.. Men krydser alt for det virker, så jeg ka komme i gang med rigtig at nyde min lille pige uden fortvivlelse, gråd og evig bekymring hver gang hun vågner om dagen.

Anmeld

1. januar 2010

TbCp

Livas mor skriver:

Skægt som vores Liva ligner hinanden! Min Liva skriger heldigvis heller ikke om natten, men også om dagen. Det gør det virkelig problematisk, da man jo slet ikke føler man har nogen form for kvalitetstid med hende i hendes vågne timer, da det hele bliver overdøvet af gråd.

Jeg tuder også sammen med hende, vi er et rigtigt yndigt par kan du nok forestille dig Vi skal afsted d. 12. januar, hun havde desværre ikke tid før.. Men krydser alt for det virker, så jeg ka komme i gang med rigtig at nyde min lille pige uden fortvivlelse, gråd og evig bekymring hver gang hun vågner om dagen.

Rigtig meget held og lykke med det!
Jeg håber det virker for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.