32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

8 uger tilbage!

Vægten siger +10 kg

Laura vejede ifølge scanning i onsdags 1850 gram, så hun er en flot stor dame

Lige lidt nytårsbilleder af prinsessens hule!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

CamillaKa

wau den er fin stor søde! og ikke langt igen nu..

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

CamillaKa skriver:

wau den er fin stor søde! og ikke langt igen nu..

synes 8 uger virker som meget lang tid... og det er underligt, for jeg synes ikke der var længe til for 2 uger siden

Men jeg begynder nok bare at kunne se en ende på det hele

Og tak for de fine ord.. hun fylder en del derinde efterhånden!

Anmeld

1. januar 2010

Malene84

Hvor er det bare en smuk mave, søde  du bærer den bare så fiiintHåber jeg kan være bare halvt så fin, når jeg når så langt med mine to fordboldspillere. hahaha - på det tidspunkt er jeg sikkert dobbelt så stor som du  yeah yeah... hvad man ikke går igennem for de små ønskebørn

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Malene84 skriver:

Hvor er det bare en smuk mave, søde  du bærer den bare så fiiintHåber jeg kan være bare halvt så fin, når jeg når så langt med mine to fordboldspillere. hahaha - på det tidspunkt er jeg sikkert dobbelt så stor som du  yeah yeah... hvad man ikke går igennem for de små ønskebørn

tak sveske... håber ikke du er helt dobbelt så stor, for så falder du da forover

Var faktisk meget lykkelig forleden over at der kun er én bandit derinde.. for hun er godt nok god til at ligge mærkeligt! og specielt når hun elsker at ligge med hovedet lige under ribbenene i højre side.. av av av! Håber dine små knægte er lidt mere velopdragne

Anmeld

1. januar 2010

Risen

Flot mavse ! Gid det var mig.. synes det er lidt trist at rende rundt med en "ølmave"..

knus Maria 14+5

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Risen skriver:

Flot mavse ! Gid det var mig.. synes det er lidt trist at rende rundt med en "ølmave"..

knus Maria 14+5

bare rolig.. den kommer snigende når du mindst venter det

Du kan se udviklingen i mit fotoalbum.. lige pludselig sagde det BANG, og så havde jeg en stor tyk mavse

Anmeld

1. januar 2010

Risen

Caroline86 skriver:

bare rolig.. den kommer snigende når du mindst venter det

Du kan se udviklingen i mit fotoalbum.. lige pludselig sagde det BANG, og så havde jeg en stor tyk mavse

hvor er det fedt du har taget billeder fra hver dag . Her hjemme bliver det altså kun en gang om ugen ..hehe.. Men ihvert fald SKØN mavse !

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Risen skriver:

hvor er det fedt du har taget billeder fra hver dag . Her hjemme bliver det altså kun en gang om ugen ..hehe.. Men ihvert fald SKØN mavse !

det er også kun hver uge jeg har taget billede... i lang tid faktisk kun hver anden

Anmeld

1. januar 2010

Risen

nåå .. UPS.. Syntes bare at det så ud til at være hver dag i starten.. Måske bare mig der er lidt skør efter en laaang nytårsnat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.