Sut..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Fam. Munkholm

Hejsa..

Min kære veninde har givet mig 2 Fisherprice sutter og nu er det det eneste min datter vil have.. Nogen der ved hvor man kan købe fisherprice sutter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg prøvede at søge på deres hjemmeside men fandt ikke noget. så kan desværre ikke hjælpe dig. vidste slet ikke at de producerede sutter, men har du prøvet at ringe til babysam eller ønskebørn?

Anmeld

1. januar 2010

Balderson

Fam. Munkholm skriver:

Hejsa..

Min kære veninde har givet mig 2 Fisherprice sutter og nu er det det eneste min datter vil have.. Nogen der ved hvor man kan købe fisherprice sutter?

Kan du ikke tage et billede af en sut, så man kan se hvordan den ser ud ;0)

Jeg har nemlig et hav af sutter (aldrig brugte), som jeg er blevet givet og som mine drenge aldrig kommer til at bruge..

Måske der var en F.P imellem... 

Anmeld

1. januar 2010

SaNiNa

Fam. Munkholm skriver:

Hejsa..

Hvad med din veninde hun må da vide hvor hun har købt dem.

Anmeld

4. januar 2010

Fam. Munkholm

Hejsa.

Jeg har søgt på deres hjemmeside, men kan ikke finde sutten.. og da det er blevet hendes ynglings sut gør jeg alt for at finde den..

Min veninde havde fået dem med nogen sutteflasker

Jeg sætter et billede på af hende med sutten, håber den kan ses..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

Tror man skal holde sig væk fra det mærke med hensyn til sut osv. Vi havde sutteflaske fra dem, da vi vil have ny så ku vi ikke få det. Så vi gik til avent

Anmeld

27. november 2011

bella-sofie

Fam. Munkholm skriver:

Hejsa.

Jeg har søgt på deres hjemmeside, men kan ikke finde sutten.. og da det er blevet hendes ynglings sut gør jeg alt for at finde den..

Min veninde havde fået dem med nogen sutteflasker

Jeg sætter et billede på af hende med sutten, håber den kan ses.

Hej ,jeg kan se at det er godt nok lang tid siden her der blev skrevet om de sutter fra Fisher price, men jeg kom til at finde det her fordi jeg er også er den uheldig mor ,hvis datter blev forelskede i lige noget agtig sut fra Ficher price. Det er godt nok den samme historie har vi  Vi fik dem som gave ,da min datter blev døbt i august 2010 og indtil den dag har vi slet ikke brugte nogle sutter ,men den napsede hun lige med det sammen, hun er snart 2 år og gider ikke rigtig andrer sutter end dem og har prøvet nettet 1000 gang,de er ikke til at finde. Lykkes det for jer med at få fat i dem? 

Anmeld

27. november 2011

M (:

bella-sofie skriver:

Hej ,jeg kan se at det er godt nok lang tid siden her der blev skrevet om de sutter fra Fisher price, men jeg kom til at finde det her fordi jeg er også er den uheldig mor ,hvis datter blev forelskede i lige noget agtig sut fra Ficher price. Det er godt nok den samme historie har vi  Vi fik dem som gave ,da min datter blev døbt i august 2010 og indtil den dag har vi slet ikke brugte nogle sutter ,men den napsede hun lige med det sammen, hun er snart 2 år og gider ikke rigtig andrer sutter end dem og har prøvet nettet 1000 gang,de er ikke til at finde. Lykkes det for jer med at få fat i dem? 

De kan bestilles på denne hjemmeside for 5$ for 2 stk.:

http://babies-kids.pricegrabber.com/baby-pacifiers-teethers/fisher-price/p/1064/

Eller på denne for 2 stk. fra 2.30£ til 4.49£ afhængig af typen:

http://www.ebay.co.uk/sch/Dummies-Pacifiers-Soothers-/32872/i.html?_nkw=fisher+price

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.