Trætte børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

SaNiNa

Har i osse det?

Nicklas er så pyler nu her eller har han faktisk været hele dagen. selvom han har sovet 2 gange mere end han plejer så nu går der nok ikke længe enden han kommer i seng selvom det er 2 timer før normalt putte tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Findusinde

Sanne og Nicklas skriver:

Har i osse det?

Nicklas er så pyler nu her eller har han faktisk været hele dagen. selvom han har sovet 2 gange mere end han plejer så nu går der nok ikke længe enden han kommer i seng selvom det er 2 timer før normalt putte tid.

Min Laura er også lidt små pylrret, sov til 8.30, sov igen fra lidt over 9 til 10, sov fra 12-15.40 og sover igen nu... Jeg ved ikke om det kan være tænder, hun er 3.5 mrd eller det er noget influenza værk der er efter hende.. Renser hendes næse flere gange om dagen.l...

Anmeld

1. januar 2010

vatten

Mathias er også træt og småpylret i dag. Men det er min skyld, da han ikke har sovet til middag.

Efter han kom hjem fra juleferie hos min mor, har han bare sovet 14 timer hver nat og 2-3 timer til middag!! Og det skal bare laves om. Jeg tror de har sovet længe dernede, og så er det blevet en vane. Så i dag er det tidligt i seng og imorgen "tidligt" op kl 7.

Anmeld

1. januar 2010

Nybagt mor

Min lille mand - som ellers aldrig sover mere end 1/2 time af gangen om dagen har også været helt helt væk.

I går sov han nærmest uafbrudt fra kl 13 - var kun lige oppe for at amme, og sov så videre. "Stod først op igen" her i morges. Og jeg fik altså kun et glas rødvin som jeg sippede på i løbet af hele aftenen..

I dag er det det samme, og synes tilmed at han spiser lidt mindre, men når han så er vågen - ja så virker han frisk, og han har heller ikke feber.

Så følger lige med, for har ikke prøvet det her før

Anmeld

1. januar 2010

SaNiNa

Nybagt mor skriver:

Min lille mand - som ellers aldrig sover mere end 1/2 time af gangen om dagen har også været helt helt væk.

I går sov han nærmest uafbrudt fra kl 13 - var kun lige oppe for at amme, og sov så videre. "Stod først op igen" her i morges. Og jeg fik altså kun et glas rødvin som jeg sippede på i løbet af hele aftenen..

I dag er det det samme, og synes tilmed at han spiser lidt mindre, men når han så er vågen - ja så virker han frisk, og han har heller ikke feber.

Så følger lige med, for har ikke prøvet det her før

Her er det helt sikkert fordi der er sket så meget den seneste tid og at han vågnede så mange gange i går og var vågen til morgen da vi kørte hjem.

Har lige brugt 1 time på at putte ham, hvor han bare var gal og mega træt nu sover han i vores seng

Anmeld

1. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Victor kom først i seng kl. 21:30 i går, 1½ time senere end ellers og stod op i morges kl. 7:15...

Men han har sovet som han plejer til middag og er først lige gået i seng...

Anmeld

1. januar 2010

Nybagt mor

Sanne og Nicklas skriver:

Her er det helt sikkert fordi der er sket så meget den seneste tid og at han vågnede så mange gange i går og var vågen til morgen da vi kørte hjem.

Har lige brugt 1 time på at putte ham, hvor han bare var gal og mega træt nu sover han i vores seng

Ja - kan sagtens ske at det bare er fordi der er sket meget på det sidste. Men man studser lige når det nu er første gang han sover SÅ meget

Anmeld

1. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Tja, Liam vågnede i nat kl. 12 (vi bor midt i odense c) og så var han faktisk vågen indtil kl. 2, hvor han endelig kunne falde i søvn igen.

Idag fik han sig lige en lur på 3 1/2 time, så lidt træt har han da nok været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.