Filuca, Milas og jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Tina2

ønsker jer alle et rigtig godt nytår. Vi havde en rigtig hyggelig aften- var 5 voksne og 7 børn, så liiiiige vildt nok en overgang- kæft som de unger kan køre hinanden op til at blive vilde

Milas kom i seng kl. 1.45 og Filuca kl. 2.15, så de holdt godt ud:-)

Havde I en god nytårsaften?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Susan1978

Tak i lige måde.. og sikke nogle skønne billeder, jeg fik ikke rigtig taget så mange.

Tja vores aften var vel sådan ok.  Den startede super, maden var god og det var skide hyggeligt.

problemet var bare at da Emil blir lagt i seng ved ca 22 tiden..  begynder gæsterne at ryge  i stuen (hos mine forældre, der kan jeg jo ik bestemme som sådan) så da Emil vågner 3 gange i løbet af natten er jeg nødt til at opholde mig i andre rum end dem, da han jo ikke kan tåle røg. Det var jo mindre hyggeligt.

Ea går omkuld ved 01.30 tiden..

jeg drak ikke og blev så automatisk chauffør og kom først i seng kl. 6 og ungerne vågnede kl 0830.  så jeg er godt nok træt da.

Ea har haft feber hele dagen og her til aften har hun vredet sig i sofaen over smerter i det ene øre.. (hun har aldrig ondt i ørene) Så nu er jannik kørt til vagtlægen med hende. Jeg turde ikke når jeg ikke har  sovet mere.

og hvad mig selv angår, har jeg så mange smerter i lænden at jeg næsten hverken kan gå eller stå..    så jo her går det godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.