Igår morges fik jeg mens smerter, ca ved 7 tiden, gik i bad nogle gange, begyndte så småt at få veer, tog til bageren og handlede ind... da kl blev 12 havde jeg virkelig ondt, og ringede til fødegangen, de sagde jeg at ikke var klar til at føde endnu og synes ikke at jeg skulle komme ind, men jeg sagde at jeg skulle ikke risikere ikke at få rygmavs bedøvelsen da jeg allerede havde så ondt... så sagde de kom ind og bliv tjekket men vi sender dig nok hjem igen.. så kl 13.30 kom jeg derned, blev tjekket og var åbnet 4 cm, så skulle jeg selvfølgelig blive der... jeg ventede i 40 min på at jordemoderen skulle komme så jeg kunne snakke om bedøvelsen, da hun kóm havde jeg så ondt og følte bare at hun ville ud nu.. så hun tjekkede mig lige, for det var ik normalt at have det sådan så tidlligt, da hun tjekkede mig sagde hun, hun står klar og du skal føde lige nu, så ingen bedøvelse til mig
afsted gik det og havde 9 min presse veer og så var hun ude, en virkelig hurtig fødsel.. 49 cm, 2900 gram.. så fin! blev syet, men det var ikk så slemt.. ville bare lige dele det med jer
Anmeld