hurtig svar ang sovning i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

christina2412

har lige været ude og gå med barnevognen, og min søn er faldet godt i søvn for første gang i den, er det for koldt idag, for ham at sove ude i den. han har en tyk varm jakke på elefanthue og hansker, og er pakket godt ind i dynen. er bare så bange for det er for koldt. han er ikke kold har mærket ham i nakken.

den pylrede mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

SaNiNa

Hvis han bare står i læ tror jeg han er pakket godt nok ind, men du kan komme regnslaget på osse det holder lidt på varmen.

Nicklas har lige sovet i sin i nattøj, trøje og hue og så i sin voksi og han var knald varm da han kom ind

Og så må man osse godt være pylermor

Godt nytår

Anmeld

1. januar 2010

Lullaby

Yazmin har hue, vanter og flyverdragt på samt dyne

Anmeld

1. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har fået en sovepose til min datter, den bruger vi nu her om vindteren og så får hun sin dyne hen over. Den er købt i babysam. Af tøj har hun en tynd elefanthue og en fleecedragt hvor man kan lukke af til hænderne.

Min datter har det dejligt varmt når hun har sovet, 2½ time.

Anmeld

1. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

christina2412 skriver:

har lige været ude og gå med barnevognen, og min søn er faldet godt i søvn for første gang i den, er det for koldt idag, for ham at sove ude i den. han har en tyk varm jakke på elefanthue og hansker, og er pakket godt ind i dynen. er bare så bange for det er for koldt. han er ikke kold har mærket ham i nakken.

den pylrede mor

Læg ham til at sove indenfor, hvis du er nervøs for han bliver for kold

Anmeld

1. januar 2010

patella

Min lille Bastian (5 uger) har uldbody med lange ærmer, strømpebukser, fløjlsbukser, en strikket vest, hue, handsker, flyverdragt og dyne. Har det dejligt varmt selv i meget kulde. Men nakken er en super god ting at tjekke - er deres varme god dér, hverken fugtig varm eller kold, så har de det rigtig fint. Kolde kinder skader ikke. Og desuden er det en god idé at gøre meget for at de sover ude. De har så godt af det - meget bedre end at sove inde - Bastian sover bedre og længere når han sover ude - han elsker det og det er så sundt!!

Anmeld

2. januar 2010

christina2412

tusind tak for svarende. philip kan ikke ligge med flyverdragt, da han får det for varmt, han er helt klam i nakken så. men han vågnede 10 min efter igår, og ville ikke sove igen, men jeg kæmper videre, for han har godt af, at sove i den barnevogn.

christina

Anmeld

2. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Min lille Bastian (5 uger) har uldbody med lange ærmer, strømpebukser, fløjlsbukser, en strikket vest, hue, handsker, flyverdragt og dyne. Har det dejligt varmt selv i meget kulde. Men nakken er en super god ting at tjekke - er deres varme god dér, hverken fugtig varm eller kold, så har de det rigtig fint. Kolde kinder skader ikke. Og desuden er det en god idé at gøre meget for at de sover ude. De har så godt af det - meget bedre end at sove inde - Bastian sover bedre og længere når han sover ude - han elsker det og det er så sundt!!

Hvem siger de har bedre af at sove udenfor?. Ved godt det er sådan "vi gør" i DK. Men hvem har sagt det er bedre?

Personligt kunne jeg ikke finde på at ligge min søn til at sove udenfor i -6 graders kulde. Tror heller ikke jeg selv ville bryde mig om at sove udendørs i den temperatur.

Og min søn sover ganske fint og fantastisk indendørs.

Anmeld

3. januar 2010

christina2412

RikkeØ skriver:

Hvem siger de har bedre af at sove udenfor?. Ved godt det er sådan "vi gør" i DK. Men hvem har sagt det er bedre?

Personligt kunne jeg ikke finde på at ligge min søn til at sove udenfor i -6 graders kulde. Tror heller ikke jeg selv ville bryde mig om at sove udendørs i den temperatur.

Og min søn sover ganske fint og fantastisk indendørs.

min mening er de har godt af, at komme ud og sove i barnevognen.

andre har jo lov til, at have deres egen mening

og de kommer også ud i den friske luft. nu bliver børnene jo pakket godt ind, så det jo ikke sådan de ligger og fryser

det funger som sagt heller ikke med barnevognen her endnu, så de små lure philip tager, foregår jo også inden døre, men mit ønske er da, han kommer til, at kan sove i barnevognen 1 time eller et par timer i løbet af dagen på lænere sigt i barnevognen.

christina

Anmeld

3. januar 2010

eliasogmor

christina2412 skriver:

tusind tak for svarende. philip kan ikke ligge med flyverdragt, da han får det for varmt, han er helt klam i nakken så. men han vågnede 10 min efter igår, og ville ikke sove igen, men jeg kæmper videre, for han har godt af, at sove i den barnevogn.

christina

go indstilling...Elias som snart er 2 år har altid sovet ude.......kan anbefale dig en voksi pose...den er super god....knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.