ditte_kk skriver:
Hej Christina!
Er meget glad for at se dit indlæg, min søn på 4½ uge har nøjagtigt det samme mønster. Eneste forskel er at han stadig sover i vores seng, og at han elsker barnevognen. Dog kommer han sjældent i den da jeg stadig ikke kan gå, ej heller bære ham i liften ned og op af trapperne. (vi bor på 5. sal i kbh)
Han bliver træt midt på dagen, ved en 12-13 tiden, men han vil bare ikke sove. Jeg har prøvet meget men han vil bare ikke. Han bliver overtræt, og eneste måde at trøste ham på ( til sidst ) er brystet.. igen!. Og så sover han også, i en 10 minutters til, og når han så rammer liften vågner han i et skrig!..Suk. Tror han måske får for meget bryst.. han vejer allerede 4,4 kg.!
Er interesseret i at vide om din søn har ændret mønster nu? Eller er han stadig bare vågen mange timer hverdag? Jeg ved godt vi skal prise os lykkelige for at de sover nogenlunde om natten, men jeg kunne altså godt bruge en lille pause i løbet af dagen, bare en ½ time! 
hejsa.
Philip er nu 7 uger på torsdag, og forrig søndag sage jeg til min mand, der skal findes en løsning, jeg kan ikke holde til det her mere.
han sov stadigvæk ikke om dagen og jeg lavede ikke andet end, at amme, jeg kunne mærke jeg var ved, at køre helt ned.
mandag vågnede han kl 8:30 vi stod op kl 9 efter han var blevet ammet, han blev vasket osv. kl 10:15 viste han tegn til han var træt som han plejer, jeg gav ham dragt hue og hansker på, og så skete der et mirakel, inden jeg nåede ud af fyr rummet sov han og i 3 timer. 
kl 15 var han træt igen og jeg gjorde det samme igen og han sov i 2 timer 
siden da har han sovet ude i barnevognen både formiddag og eftermiddag mellem 2-3 1/2 time hver dag.
igår havde han så en dag, hvor han bare ville amme hele dagen, da sov han kun 2x50 min, men tror han er igang med et appetitspring.
så han kommer i seng kl 22-22:30 før vil han bare ikke, der ammer jeg ham i stuen, går ud og gir ham en ren ble, lægger ham i vuggen, han gir sig lidt af utilfredshed han græder ikke, men til sidst efter max 10 min tager han sutten, han er IKKE ret glad for den, han sutter på den ude på spidsen, som om det er en bryst vorte, men tager den til sidst, og falder i søvn. vågner så igen 2 timer efter,er han begyndt på nogen gange. kommer over i sengen og får mad, og lægger ham tilbage i vuggen, så går der mellem 3 og 5 timer meget forskelligt så får han mad igen. men er det efter 3 timer vågner han som reelt 3 timer efter igen så vil det se sådan ud.
mad kl 22 mad kl 24 mad kl 3 mad kl 6 og så kl 8:30 inden vi står op. men nogen gange ikke den kl 24.
så det er bleve meget meget bedre 
men han er noget sur og ked af det om aften, enten skal vi gå rundt med ham lege med ham på pusle bordet på tæppet i stuen kort tid så gider han ikke det mere eller ammes helst hele tiden
han vil ikke ligge alene om aften i ret lang tid så græder han, og bliver urolig basker med arme og ben. så selv om det er blevet rigtig godt syntes jeg også det kan være en smule hårdt om aften fra kl 16:30 til 22-22:30. men der sker jo noget hele tiden med dem, så mund ikke han nok skal blive mere glad om aften også han eer jo sopm sagt snart kun 2 mdr 
christina den glade mor