(marts) Godt nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kære alle i dejlige tøser og unger

1000 tak for året som er gået. Vi startede året med, at gå rundt som "elefanter" og har nu alle nogen pragtfulde unger - som efterhånden er blevet noget store. Sikke der er sket meget

Vi skal holde nytårsaften hjemme. Vi får besøg af et vennepar og deres datter fra juni.

Tak for, at vi må følge lidt med i jeres liv

RIGTIG GODT NYTÅR OG MÅ 2010 BRINGE JER MASSER AF GLÆDE OG LYKKE

De kærligste hilsner

Lina og Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Moar'en

Mange tak og i lige måde.

vi holder nytår helt alene, bare os 3.

Her håber vi ihvert fald på et lidt mere rolig år end det forgangne, gerne med lidt mindre ture på sygehuset, og ellers tager vi også bare det med

Mange Knuser fra Rikke og Viktor

MoarHvidovre skriver:

Kære alle i dejlige tøser og unger

1000 tak for året som er gået. Vi startede året med, at gå rundt som "elefanter" og har nu alle nogen pragtfulde unger - som efterhånden er blevet noget store. Sikke der er sket meget

Vi skal holde nytårsaften hjemme. Vi får besøg af et vennepar og deres datter fra juni.

Tak for, at vi må følge lidt med i jeres liv

RIGTIG GODT NYTÅR OG MÅ 2010 BRINGE JER MASSER AF GLÆDE OG LYKKE

De kærligste hilsner

Lina og Katja

Anmeld

30. december 2009

Mira0911

Godt nytår til jer alle her i gruppen...

Tak for år 2009 - Som bare er fløjet afsted... Alt for stærkt...

Vi skal være hjemme i år... Vi får et hold venner ud til os.. Så den står på hygge hele aften...

Ja så slutter min barsel på Tirsdag... Aner ikke lige hvad jeg skal endnu... Er i sving med at søge job...

Endnu engang Godt Nytår

Anmeld

31. december 2009

MORJESPERSEN

Rigtig godt nytår til jer alle, her skal vi bare være hjemme naboen og deres 3 børn kommer og spiser og så skal vi hygge..

Amalie og Laura har fundet deres fest hat frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. december 2009

Muffinmus

Fine hatte

Godt nytår....Vi skal bare være hejmme sammen med ungerne og min mands søster Stille og roligt.

Maria- der savner at være en rund elefant

Anmeld

31. december 2009

Misjelle

Ja rigtig dejligt nytår til jer alle . Vores aften kommer også til at forløbe stille og roligt med 2 vennepar. Det bliver smadder hyggeligt, glæder mig . Kan slet slet ikke forstå at de små snart er et år gamle. Tiden går bare alt for stærkt .

Hyg jer allesammen og knus jeres skønne unger

Michelle og Linus

Anmeld

1. januar 2010

Diana...

Godt nytår. Her lå jeg i sengen men nået da at gå en bid god mad 

Anmeld

1. januar 2010

MoarLK

Godt nytår alle sammen  vi kom godt ind i det nye år i selskab med mine 3 veninder og deres mænd og børn. Min ene veninde og hendes familie plus de andre to's ældste overnattede her, så vi startede d. 1 januar med fælles morgenmad og derefter frokost. 

De tog alle sammen hjem ved 15 tiden og så skulle hytten ryddes op.

Besøg af 16 mennesker, så kan I vel forestille Jer, hvor meget rod der var. Men det har sørme været 2 hyggelig dage...

Anmeld

2. januar 2010

MoarViborg

Hej alle, og også rigtig godt nytår til jer!

Vi fejrede nytåret i Berlin med 25 venner - skøn aften, og Maya tog alt postyret med ro, og fandt sig i at gå fra hånd til hånd og charmede hele festen indtil det blev sengetid   Skøn aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.