Sikke En Forskækkelse Vi Har Fået..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Nanna1985

Mercedes har været halv skidt siden D. 23 December.. Hun skreg hele dagen og aften.. Gjorde hun os juleaften + hun sov meget..

D. 25 var hun os ked af det og trææt hele tiden.. Lørdag D. 26 står vi op om morgen og Mercedes er SÅÅÅÅ varm.. Hun har 39,9 og er HELT rød i hovedet.. Jeg får ringet til en vægtlæge Kl. 10 og vi kan først få en tid kl. 18:30 om aften

Vi kommer ned til vagtlægen Kl. 18:30, vores store pige er imellem tiden lige blevet afleveret hos farmor & farfar.. Vagtlægen undersøger hende og siger med det samme.. I skal køre ind til Odense børnemodtagelse NU.. Han ringer derind og meddeler at vi er på vej.. Jeg er bange og ked af det og frygter jo det væreste..!! Vi ankommer og får en stue med det samme, de undersøger hende og siger at deres mistanke er at hun har minigist

Jeg begyndte bare at græde.. Mercedes var så slap og helt væk Jeg var så BANGE.. De finder endelig ud af kl. 02:30 efter blodprøver osv at hun ikk har minigist, men en meget slem blærebetændelse Vi bliver vist hen på anden syge, på børneafdelingen H4.. Børnelægen forsøger at lægge et drop og må opgive.. Ringer efter nakoselægen, hun forsøger os en del gange, både i hænder og fødder Mercedes SKRIGER og SKRIGER.. Det er frygteligt og se og høre på Hun må os opgive og hun tilkalder en bagslæge.. Han forsøger og efter 4 forsøg. får han den lagt i foden..!! De har nu brugt 2 timer, på at for lagt et drop, så hun starte med 2 forskellige slags medicin.. Vi kommer først i seng Kl. 04:00..!! Bliver vækket Kl. 8, der skal tages flere prøver på Mercedes og hun skal vejes og der bliver lavet skema på hende..

Vi er kommet hjem i dag og hun har været til scanning, da de mente at hende nyrer var dårlige.. HELDIGVIS fejler de intet og alt ser normalt ud.. Hun skal derud igen på Mandag D. 5 Januar og ha taget nye blodprøver og en urin prøve.. Hun skal forsat være på medicin indtil D. 6 Januar.. Vi er hjemme på en åben indlæggelse, det vil sige.. Hvis Mercedes får høj feber igen, skal vi indlægges igen.. Det har været nogle virkelig hårde måneder for min lille pige Først kolik og gik til zoneterapi med hende.. Så har hun været skæv i nakken og vi går stadigvæk til kiropraktor, vi har været afsted 5 gange nu og skal igen her i Januar.. Jeg håber snart at det hele er overstået og min pige kan få lidt fred nu.. Jeg har været rigtig ked af det og det har været en hård forløb, som jeg håber vender for os nu..

Kan I alle have et godt nytår..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

CarinaSB

Puha sikke en forskrækkelse .. Og sikke meget sådan et lille pus skulle igennem .. Men det er meget dejligt at det ikk var miniigitis .. Det er bare en hver forældres maradit . Håber at i får en god aften imorgen .. 

Knus 

Anmeld

30. december 2009

Nanna1985

CarinaSD skriver:

Puha sikke en forskrækkelse .. Og sikke meget sådan et lille pus skulle igennem .. Men det er meget dejligt at det ikk var miniigitis .. Det er bare en hver forældres maradit . Håber at i får en god aften imorgen .. 

Knus 

Tusind tak.. Ja vi er virkelig os lettet og meget glade

God aften til dig og dine kære i morgen..

Anmeld

30. december 2009

Mor til Frederic og Freya

pyh... kender det alt for godt, det er fandme hårdt... Godt det 'bare' var en slem blærebetændelse og ikke menigitis... Det er en hver forældres mareridt...

Da Frederic var 5 uger gammel blev vi også sendt direkte til børne afd af vagtlægen, en søndag sen aften. De prøved også utallige gange at lægge drop og da den 1 læge opgav og tilkaldte en ny, valgte vi at gå ud. Vi lagde ham selv på operations bordet, små 2 timer efter ankomst og så ham 5 ½ time senere.

4 uger senere sagde vores egen læge; hvor hurtig kan i være på børne afd? for jeg sender en elektronisk indlæggelse NU. Vi røg så direkte i isolation i 6 dage, drop lagt i hans hoved og medicin hver 8 time. Derefter 6 dage med medicin herhjemme.

Anmeld

30. december 2009

Tullebobs

Pyha - sikke en omgang. Og hvor må I have været bange

Jeg håber at alt går godt nu, og at din lille pige snart er på toppen igen.

Godt nytår fra Trine

Anmeld

31. december 2009

Nanna1985

Frederic's moar skriver:

pyh... kender det alt for godt, det er fandme hårdt... Godt det 'bare' var en slem blærebetændelse og ikke menigitis... Det er en hver forældres mareridt...

Da Frederic var 5 uger gammel blev vi også sendt direkte til børne afd af vagtlægen, en søndag sen aften. De prøved også utallige gange at lægge drop og da den 1 læge opgav og tilkaldte en ny, valgte vi at gå ud. Vi lagde ham selv på operations bordet, små 2 timer efter ankomst og så ham 5 ½ time senere.

4 uger senere sagde vores egen læge; hvor hurtig kan i være på børne afd? for jeg sender en elektronisk indlæggelse NU. Vi røg så direkte i isolation i 6 dage, drop lagt i hans hoved og medicin hver 8 time. Derefter 6 dage med medicin herhjemme.

Det lyder super hååårdt.. Hvor må I ha været bange.. Stakkels de små pus altså.. Håber din dreng trives nu

Godt nytår

Anmeld

31. december 2009

Nanna1985

Tullebobs skriver:

Pyha - sikke en omgang. Og hvor må I have været bange

Jeg håber at alt går godt nu, og at din lille pige snart er på toppen igen.

Godt nytår fra Trine

Bange.. Årh ja.. Jeg græd og var så BANGE.. Det er frygteligt at se sin lille baby pige lide sådan

Hun har det heldigvis meget bedre og det går fremad med hende..

Scanningen gik os super godt i går og alle indre organer er som de skal være Så vi er jo super glade og meget lettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.