Mercedes har været halv skidt siden D. 23 December.. Hun skreg hele dagen og aften.. Gjorde hun os juleaften
+ hun sov meget..
D. 25 var hun os ked af det og trææt hele tiden.. Lørdag D. 26 står vi op om morgen og Mercedes er SÅÅÅÅ varm.. Hun har 39,9 og er HELT rød i hovedet.. Jeg får ringet til en vægtlæge Kl. 10 og vi kan først få en tid kl. 18:30 om aften 
Vi kommer ned til vagtlægen Kl. 18:30, vores store pige er imellem tiden lige blevet afleveret hos farmor & farfar.. Vagtlægen undersøger hende og siger med det samme.. I skal køre ind til Odense børnemodtagelse NU.. Han ringer derind og meddeler at vi er på vej.. Jeg er bange og ked af det og frygter jo det væreste..!! Vi ankommer og får en stue med det samme, de undersøger hende og siger at deres mistanke er at hun har minigist 
Jeg begyndte bare at græde.. Mercedes var så slap og helt væk
Jeg var så BANGE.. De finder endelig ud af kl. 02:30 efter blodprøver osv at hun ikk har minigist, men en meget slem blærebetændelse
Vi bliver vist hen på anden syge, på børneafdelingen H4.. Børnelægen forsøger at lægge et drop og må opgive.. Ringer efter nakoselægen, hun forsøger os en del gange, både i hænder og fødder
Mercedes SKRIGER og SKRIGER.. Det er frygteligt og se og høre på
Hun må os opgive og hun tilkalder en bagslæge.. Han forsøger og efter 4 forsøg. får han den lagt i foden..!! De har nu brugt 2 timer, på at for lagt et drop, så hun starte med 2 forskellige slags medicin.. Vi kommer først i seng Kl. 04:00..!! Bliver vækket Kl. 8, der skal tages flere prøver på Mercedes og hun skal vejes og der bliver lavet skema på hende..
Vi er kommet hjem i dag og hun har været til scanning, da de mente at hende nyrer var dårlige.. HELDIGVIS fejler de intet og alt ser normalt ud.. Hun skal derud igen på Mandag D. 5 Januar og ha taget nye blodprøver og en urin prøve.. Hun skal forsat være på medicin indtil D. 6 Januar.. Vi er hjemme på en åben indlæggelse, det vil sige.. Hvis Mercedes får høj feber igen, skal vi indlægges igen.. Det har været nogle virkelig hårde måneder for min lille pige
Først kolik og gik til zoneterapi med hende.. Så har hun været skæv i nakken og vi går stadigvæk til kiropraktor, vi har været afsted 5 gange nu og skal igen her i Januar.. Jeg håber snart at det hele er overstået og min pige kan få lidt fred nu.. Jeg har været rigtig ked af det og det har været en hård forløb, som jeg håber vender for os nu..
Kan I alle have et godt nytår..!!
Anmeld