må de sove ude, når de har feber?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.154 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2009

noahsmoar

ja, Noah har en smule feber, og hvis det forsætter imorgen må jeg så have lov til at putte ham udenfor i barnevognen, kan jeg nemlig godt være i tvivl om, med hensyn til feberkramper..?

på forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Sara.

nej det må de ikke... i hvert fald ikke i den vug hvor jeg arbejder... og har heller aldrig ladet min pige sove ude med feber. Det er noget med at de ikke regulerer deres temp. så godt når de har feber... og også hvs de nu sku få feber krampe.....

Anmeld

30. december 2009

bedsted

hej det må man ikke for så er man der jo ikke til og hjælpe hvis dit barn går i kræmpe

Anmeld

30. december 2009

katrine26

noahsmoar skriver:

ja, Noah har en smule feber, og hvis det forsætter imorgen må jeg så have lov til at putte ham udenfor i barnevognen, kan jeg nemlig godt være i tvivl om, med hensyn til feberkramper..?

på forhånd tak for hjælpen.

mener ikke børn må sove udenfor vis de har feber, plus de heller ikke må sove ude vis det er tåget og det skal man i sær huske på disse dage hvor temperaturen falder og stiger hele tiden og det bliver hurtigt tåget.

God bedring.

Anmeld

30. december 2009

Lullaby

hej det må man ikke for så er man der jo ikke til og hjælpe hvis dit barn går i kræmpe

Hvis dit barn ligger i sin seng på sit værelse så opdager du det da heller ikke??

Jeg kan godt se, at jeg er i undertal. Men her har mine altid sovet ude

Anmeld

30. december 2009

MOR-til-2

mine sover også ude når de er syge, dvs selvfølig ikke hvis feberen er høj og de er sløve , men er det bare en alm forkølelse med 37,8 i feber ja så kommer de ud i den sunde luft .. det er det sundeste for et barn især når der er vejrtræknings-problemer vilket der ofte kommer når et barn er forkølet ..

Anmeld

30. december 2009

noahsmoar

okay tak for jeres svar, hans feber er steget desværre. Men tror helre han må ligge ved siden af mig i nat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.