Prøvede lige at snyde dronningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2009

lonemus

Stefanie har jo ikke nævnt bleer eller noget siden hun fik den på igen i fredags. I morges snakkede vi så lidt om det - lillebror var meget interesseret. For sjov sagde jeg så, at hvis de tissede på toilettet ville de få 1 kanelgiffel, 2 hvis de lavede prut på toilettet.

Jeg skal da lige love for Stefanie hun lavede store øjne - hun eeeelsker kanelgifler, men får dem sjældent. Hun har ikke talt om andet hele dagen. Vi var så lige i byen og handle og sagde, at nu skulle hendes tissekone altså hjem og tisse på toilettet - og så skulle hun jo have 1 kanelgiffel Da vi kom hjem gik hun ud og prøvede, men uden held. Så ville hun ikke have ble på. To gange mere var hun ud og prøve, men intet kom. Lidt efter stod hun og trippede lidt (jeg var helt sikker på hun skulle tisse denne gang), men i stedet for at løbe på toilettet, går hun ud og tager en ny ble på - og har helt sikkert tisset i den.

Så, ingen kanelgifler - hun blev meget fornærmet!! Men aftalen var jo, at hun skulle tisse først...

Så, hun kan sagtens mærke det hele, men gider åbenbart ikke....lyder underligt, jeg kan slet ikke forstå hende....me her hjalp det heller ikke en gang at lokke med verdens bedste kanelgifler, øv!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Munder

Alle triks gælder

Hvordan går det så nu?

Anmeld

3. januar 2010

lonemus

Alle triks gælder

Hvordan går det så nu?

Ja ik

Jamen hun taler stadig om de her vidunderlige kanelgifler, og indimellem tager hun bleen af, men så snart der skal ske noget tager hun en ble på igen

Så, her er vi ikke kommet det nærmere.....og der er heller ikke delt én eneste kanelgiffel ud

Håber snart hun bliver klar, jeg syntes jo det er lidt pjattet, at hun sagtens kan mærke det hele, men ikke gider gå på toilettet....istedet tager hun en ny ble på - og er der ingen bleer indenfor rækkevidde, så gør hun det bare i bukserne....bagefter vil hun gerne sidde på toilettet og se om der kommer mere, hvilket der aldrig gør. Så det er jo heller ikke for hun er bange for toilettet!!!!

Status er, at vi hver dag siger til hende, at hendes tissekone altså er meget rød pga bleen. Og så siger vi ikke mere. Så må vi vente!

Alle gode råd modtages med kysmund

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.