Halvvejs med kæmpemave - vokser I meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Hava

SÅ er jeg 20+0. Dejligt og underligt at være halvvejs. Jeg er både utålmodig efter at se den lille helt 'færdig', men synes også, at jeg jo liiiige er blevet gravid.

De sidste tre uger er min mave vokset med ekspres-fart. Ingen bukser passer og jeg tøffer omkring i slåom-kjoler og nederdele med elastik i livet. Må vist ud og finde ekstra ventetøj.
Men det er dejligt at se gravid ud. Og alle kommenterer maven og kæresten ser glad ud, hvergang han får øje på den!

Hvordan vokser jeres maver? Slet ikke? I spring? Nonstop? Fortæl, fortæl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Hyner

Hey...

Jeg var halvvejs i mandags, og jeg synes min mave står lidt stille lige pt... Tilgengæld er der vildt med liv derinde og det er bare dejligt... Men jeg tror inden 14dage så vokser jeg også med voldsom fart på... Det gjorde jeg nemlig også sidst...

Henriette

Anmeld

30. december 2009

Hejsa!

Jeg synes ik der sker det helt vilde her... De sidste to uger er der sket lidt, så har kunne hoppe i et par graviditets nu OG holde dem oppe!  Dog kan jeg stadigvæk passe mine almindelige bukser!           Vægten siger +1-1,5kg!

Jeg er i uge 22+0 i dag, men har smidt et billede ind af da jeg var i uge 19.. Der er ik meget at se sy's jeg!

Stine 22+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2009

LRJ

Hej jeg er så 25+1 Men sys godt det pludselig er gået mega stærkt med at vokse, har heldigvis kun taget på, på maven  

Anmeld

30. december 2009

Vidunderligeunger

jeg er i 18+2 i dag og når jeg lige er stået op om morgenen så kan man kun liiige ane der er en mave - når jeg så har spist eller hvis vi når til aften så ligner jeg bare en rigtig gravid - underligt men det er også gået stærkt de sidste to uger...

Anmeld

30. december 2009

RumlesMor

Jeg er 2.gangs gravid - så det går rigtig stærkt!

Jeg er i uge 26, og ligner en der er meget tættere på termin. Folk smiler og spørger nysgerrigt hvornår jeg skal føde...suk, der er langt til april. He he.

Det der ærgrer mig mest er, at jeg ikke kun tager på omkring maven. Min bagdel er også vokset et nummer, og det ødelægger lidt den fine mave. Men jeg er positiv, ekstra polstring i den kolde vintertid.

Anmeld

2. januar 2010

LHB

Jeg synes min mave voksede meget hurtigt for et par uger siden. Ved ikke om den stadig bliver hurtigt større - synes bare den er der nu. Rund gravid mave, så man er ikke længere sådan rigtig i tvivl synes jeg. Elsker det lige nu, når der ikke er andre gener eller noget der sidder forkert  og så er det skønt at mærke den lille derinde. Er overbevist om at den laver kolbøtter, hehe

Jeg har stadig ikke taget nogen kilo på - måske lige et eller to her i julen, men er ikke sikker. Tabte mig 5 i starten så er stadig under min startvægt ved positiv test.

Men bebsen er som den skal være - ligger lige på gennemsnittet hvad angår mål, så alt er lykkeligt her

Anmeld

9. januar 2010

Liljesilas

Jeg tror det er meget forskelligt. Jeg er blevet rimelig stor på maven allerede, men jeg er også meget lille (både højde og brede.) Så jeg tror det er en af grundene. Men jeg har deværre også taget meget lidt på lårene  Det har jeg det svært med...

Men mit har vokset megt i starten og kommer også i ryk.

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er bestemt ikke særligt stor, hvilket folk da også kommenterer - men de har jo ret. Jeg har kun taget 3,5 kg på og jeg er 24+6 i dag. Men jeg er også en ille spinkel pige af statur, og jeg var i uge 20 før man overhovedet begyndte t kunne se noget

Rosa

24+6

Anmeld

9. januar 2010

W&M <3

Hej

Jeg er 23+5 idag og er vokset helt vildt siden 20. uge. men er også 2. gangs gravid så det går lidt stærkere den her gang end sidst

Men synes nu der er laaang tid til maj hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.