Hvedekerner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.576 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2009

TbCp

Jeg har lige købt mig sådan en varmepude, med hvedekerner, som bare lige skal puttes i microovnen et par minutter. Synes den er rigtig smart og kunne faktisk godt tænke mig selv at sy et par stykker til gaver.
Men hvor får jeg lige fat i de der hvedekerner henne???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Dictes mor

He he, det gik lige op for mig, hvor meget jeg tænker på mad, jeg så din overskrift og tænkte, mmm, boghvedekerner, eller friskmalede hvedekerner til et lækkert brød... hmm
Nå skal ikke forstyrre din tråd, kom bare sådan til ar grine af mig selv...

Anmeld

29. december 2009

TbCp

Majastina skriver:

He he, det gik lige op for mig, hvor meget jeg tænker på mad, jeg så din overskrift og tænkte, mmm, boghvedekerner, eller friskmalede hvedekerner til et lækkert brød... hmm
Nå skal ikke forstyrre din tråd, kom bare sådan til ar grine af mig selv...

hahaha  

Anmeld

29. december 2009

BOBS

brugssen. kvickley, føtex evt...de plejer næsten altid at have det man ikke kan finde andre steder...matas(?de har tit alt muligt) og helsekostbutikker

Ja de er super gode de puder..havde en gammel kollega, som lavede sådan en til mig...uhmmmm!

Anmeld

30. december 2009

TbCp

BOBS skriver:

brugssen. kvickley, føtex evt...de plejer næsten altid at have det man ikke kan finde andre steder...matas(?de har tit alt muligt) og helsekostbutikker

Ja de er super gode de puder..havde en gammel kollega, som lavede sådan en til mig...uhmmmm!

Der må jeg kigge.... troede det var i specialbutikker man skulle have fat i dem

Anmeld

30. december 2009

BOBS

Hvedekerner kan købes på en mølle eller foderforretning, men husk at sige hvad de skal bruges til, da de godt kan være bejset for at undgå sygdomme i kornet og det er nok ikke så smart.
De fleste møller vil godt sælge en sjat.

¨har taget det her fra en anden baby hjemmeside...

men er næsten sikker på at helsekostbutikker også har....

Anmeld

31. december 2009

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.