Når børnene tager på ferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Honningblomst

Gør Jeres unger tit det...altså tager ud til bedsterne eller vennerne og sover en dag eller flere?

Mine de to store er tit hos mine forældre...er dog ved at savne min ældste søn som ikke har været hjemme i 12 dage nu, men han hygger sig vidst hos sin elskede monner(mormor)...mødte ham dog lige til jul.. Tænker dog lidt på at overføre madpenge til mine forældre....

Hvad med Jeres...er de tit ude?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

wamse

Mine er stort set aldrig væk fra mig, jo altså ham på 14 kan da godt tage en enkelt overnatning ved en ven, men de gør det lige så gerne her hjemme. Han er ikke så ofte ved sin far, han gider ham bare ikke i for doser af gangen.

Min mor er den eneste bedsteforældre, og hun har helt ærlig nok i sig selv hun kunne ikke drømme om at spørge dem om de ikke kom over til hende, eller hun kunne ikke drømme om bare at komme her, selvom hun har bil nu. Bilen har hun for at kunne køre ned til sin nye kæreste.

Hun passede Lærke 3 gange i år, og det synes hun er meget. Helt ærligt kunne jeg godt bruge noget luft lige for tiden, er bare så mæt i hovedet, men der er ikke lige nogle til at tage over. 

Anmeld

29. december 2009

Pia

Tit ved jeg ikke om jeg vil sige.. Men mindst 3 gange om måneden er de enten sammen eller hver for sig nede ved mine svigerfoældre og har hygge dag.. den store ( hun er næsten 4år ) kan godt finde på og overnatte nede ved dem bare sådan fordi hun har lsyt.. den lille ( hun er godt 7 mdr ) har kun overnnatte i forbindelse med at vi skulle i byen uden børn og så en enkelt nat fordi hun ikke havde sovet i 3 nætter godt og vel og jeg var kørt ned..

Jeg ser det som et plus at de elsker at komme ved farmor og farfar og at farmor og farfar og bedsterne gerne vil have ungerne..

Pia.

Anmeld

29. december 2009

TbCp

Nu er Liva kun lige godt 2 år så det er ikke noget hun selv vælger Men hun er nok afsted ca. 1 gang om måneden med en enkelt eller 2 overnatninger enten hos farmor og farfar eller mormor og bedstefar. Hun hader at bliver afleveret men så snart vi er kørt elsker hun at være begge steder

Hun skal afsted til mine forældre imorgen til d. 1.  

Anmeld

29. december 2009

Honningblomst

wamse skriver:

Mine er stort set aldrig væk fra mig, jo altså ham på 14 kan da godt tage en enkelt overnatning ved en ven, men de gør det lige så gerne her hjemme. Han er ikke så ofte ved sin far, han gider ham bare ikke i for doser af gangen.

Min mor er den eneste bedsteforældre, og hun har helt ærlig nok i sig selv hun kunne ikke drømme om at spørge dem om de ikke kom over til hende, eller hun kunne ikke drømme om bare at komme her, selvom hun har bil nu. Bilen har hun for at kunne køre ned til sin nye kæreste.

Hun passede Lærke 3 gange i år, og det synes hun er meget. Helt ærligt kunne jeg godt bruge noget luft lige for tiden, er bare så mæt i hovedet, men der er ikke lige nogle til at tage over. 

Ej, hvor trist for hende at hun går glip af al den dejlige tid hun kunne få med sine børnebørn og kan virkelig godt forstå dig...mine forældre er der altid. Konrad vil dog ikke sove der, men han har jo ikke været i børnehave siden april og der har min mor taget fri, ferie og passet det ind så hun har passet når jeg var i skole...hun kører endda de 17 km herned og tager ham med hjem og kommer igen...det samme hvis de store sover der så kører hun dem i skoel næste morgen...når jeg sidder her og skriver kan jeg godt selv høre hvor heldige vi egentlig er...nok også derfor jeppe er der så meget...det er lige så meget hans hjem som det han har hos mig.

Udover det er de små jo lidt hos deres far og hans forældre...men mine forældre er der altid...

Kan du ikke finde nogle reservebedster eller noget?

Knus..

Anmeld

29. december 2009

LLN

Vores datter på næsten 11 har været på ferie hos moster fra i går. Vi skulle så komme og spise aftensmad i dag og bytte barn så datteren kom med hjem og sønnen på 4½ blev hos moster på ferie til i morgen. Men da vi havde spist og skulle hjem blev han ked af det og ville gerne med hjem. Det kom han selvfølgelig med en aftale om at moster henter ham i morgen, og de tager en tur i skoven alene.

Anmeld

29. december 2009

wamse

Eva skriver:

Ej, hvor trist for hende at hun går glip af al den dejlige tid hun kunne få med sine børnebørn og kan virkelig godt forstå dig...mine forældre er der altid. Konrad vil dog ikke sove der, men han har jo ikke været i børnehave siden april og der har min mor taget fri, ferie og passet det ind så hun har passet når jeg var i skole...hun kører endda de 17 km herned og tager ham med hjem og kommer igen...det samme hvis de store sover der så kører hun dem i skoel næste morgen...når jeg sidder her og skriver kan jeg godt selv høre hvor heldige vi egentlig er...nok også derfor jeppe er der så meget...det er lige så meget hans hjem som det han har hos mig.

Udover det er de små jo lidt hos deres far og hans forældre...men mine forældre er der altid...

Kan du ikke finde nogle reservebedster eller noget?

Knus..

Havde jeg også tænkt på med sådanne reserver, men er bare bange for nogen gør prinsessen noget

Nu ved jeg at jeg skal gennem retssag omkring samvær mellem min ex og Lærke, for han fortalte i dag at han også er begyndt at drikke igen, og han mener han bare kan have hende på weekend fra d. 15/1, hvor han har lejlighed fra. Så afventer nok lidt og ser, hvad der kommer af resultat der efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.