Emma er simpelthen for sjov...
Hun er 4 år, og det store samtale emne i hjemmet er at hun vil have en lillesøster/lillebror..
Når vi så er oppe og handle kan hun jo se at man kan købe bleer, mad og andre baby ting...
Vi handler i netto, og endag sagde emma, (mens hendes hånd var på min mave) "moooar, skal vi ikke have en baby snart?" Jeg svare hende med at en baby ikke bare kommer når man ber den om det, men at vi prøver at lave en baby... Hvortil hun svare, "jamen mor, vi kan da bare købe en baby i netto, har selv set man kan få alt i netto, og du siger også selv at man kan finde alt i netto"
hahaha hun sku så go...
har lige fortalt min kære datter at man ikke må løbe indendørs, for man kan slå sine tær og løbe ind i ting.. Vi står og fjoller på hendes værelse, og jeg udbryder "pas på! jeg ikke kommer og snupper din numse" Emma sætter i et hvin, og spæner ud af døren og ud i opgangen, og jeg lige i hællene på hende.. det ender ud i at jeg hamre min fod med 50 kmt ind i dørkarmen, og må så ned og side.. Jeg råber højt og er ved at begynde at pive, da emma så kommer hen med et smil på munden "når når mor, jeg sagde det jo, man må ikke løbe indenfor"

Anmeld