Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha begge søde navne.. Hvis jeg skulle vælge var det nok Lærke.. Men omvendt så er Isabel også meget sødt.. Så den er svær.. Kan i ikke trække lod??
saxi skriver: Uha begge søde navne.. Hvis jeg skulle vælge var det nok Lærke.. Men omvendt så er Isabel også meget sødt.. Så den er svær.. Kan i ikke trække lod??
tanjaj19 skriver: jo var en mulighed, men går HAN ikke med til:-) han holder stærkt på isabel..
jo var en mulighed, men går HAN ikke med til:-) han holder stærkt på isabel..
Hvis du holder knap så stært på Lærke, så kan du jo give dig og lade din forlovede bestemme.... Vil nok gøre ham rigtig stolt! Og Isabel er et smadder sødt navn......
Men jeg er vild med begge navne, så jeg er ikke til stor hjælp!
Uha uha, Isabel er min favorit Jeg er selv vild med Isabella og det er i hvert fald på min pige navneliste
Begge navne er bare rigtig søde, men Isabel er min favorit. Kan I ikke vente til hun kommer ud med at bestemme? Måske giver det sig selv, når I først ser vidunderet
Kan i måske ikk sammen sætte dem så bruger i dem begge og kan begge være glade for at i ku bruge begge navne..
Jeg må ligge min stemme hos Isabel.. Det er så smukt et navn..
Jeg siger lærke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128