min vinterjakke strammer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Vidunderligeunger

hjælp... min elskede modstrøm vinterjakke er for stram liiige midt på maven..  er der nogen herinde som har en vinterjakke liggende evt. fra graviditeten som de ikke bruger længere? så vil jeg gerne købe den.. bare kom med billeder så skal jeg nok skrive om det er noget.. er normalt en str. small / medium...

håber i kan hjælpe

knusss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

LouiseNielsen

Hehe, sådan er det også her, jeg kan overhovedet ikke lyne min jakke... Men er også for  nærig til at købe en ny, så jeg har lånt en rigtig kone jakke af min svigermor.....

Anmeld

29. december 2009

Sisley

Jeg bliver altså også nødt til at finde en ny vinterjakke - om 2 uger er det fysisk umuligt for mig at bruge den jeg bruger nu!

Mit problem er - udover jeg også er for nærig til at bruge rigtig mange penge på den - at jeg endnu ikke er stødt på en vinterjakke nogen steder; hverken i butikker eller online forretninger. Så hvis der er nogen, der ved, hvor man kan få en helt almindelig dunjakke alternativt en uldjakke, ville jeg blive glad for et tip...

Sisley
21+2

Anmeld

29. december 2009

Tullebobs

Hej

Jeg købte min ventevinterjakke på TS - sort uld frakke - til 300 kr inkl. porto. Prøv at kigge derinde...

Kh Trine

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

hjælp... min elskede modstrøm vinterjakke er for stram liiige midt på maven..  er der nogen herinde som har en vinterjakke liggende evt. fra graviditeten som de ikke bruger længere? så vil jeg gerne købe den.. bare kom med billeder så skal jeg nok skrive om det er noget.. er normalt en str. small / medium...

håber i kan hjælpe

knusss

Ej hvor sjovt, jeg har også en modstrøm vinterjakke...kort, armygrøn...måske den samme

Jeg måtte også opgive den for et par uger siden fordi jeg til sidst følte at jeg havde korset på og dårligt kunne trække vejret, endsige lukke den uden at føle mig som en rullepølse

Heldigvis købte jeg en lækker rummelig dynefrakke sidste år som jeg går med nu.

Pøj pøj med køb af ny vinterjakke

Anmeld

30. december 2009

Vidunderligeunger

tak skal I have piger.. men en dynejakke er bare ikk lige min jakke de fleste andre ser godt ud i dem men når jeg hopper i en bliver jeg nærmest "væk" at se på... hehe.. jeg har prøvet TS og asos osv osv.. men argh.. det er nok fordi jeg er for kræsen.. øv...

Anmeld

30. december 2009

Sisley

Ja, jeg ville nu også hellere finde en billig jakke hos H&M eller lignende, men jeg kan intet finde!

Anmeld

30. december 2009

Sara.

mama licious sælger en uld graviditets jakke.... i bestseller/vero moda i århus i hvert fald... kan ikke helt huske hvad den koster, omkring de 600.... jeg kan heller ikke knappe min jakke men har fundet en fleece trøje som jeg tager på under og så er jakken bare åben. Er for nærig til at købe en nu.... har termin 26 marts.

Anmeld

30. december 2009

Vidunderligeunger

Sisley skriver:

Ja, jeg ville nu også hellere finde en billig jakke hos H&M eller lignende, men jeg kan intet finde!

nej jeg kan heller ikk øv..

Anmeld

30. december 2009

Vidunderligeunger

lærkes_mor skriver:

mama licious sælger en uld graviditets jakke.... i bestseller/vero moda i århus i hvert fald... kan ikke helt huske hvad den koster, omkring de 600.... jeg kan heller ikke knappe min jakke men har fundet en fleece trøje som jeg tager på under og så er jakken bare åben. Er for nærig til at købe en nu.... har termin 26 marts.

ja jeg ville også bare gerne have en brugt som kunne blive "smidt ud" når det bliver godt vejr... for kommer ik i den næste år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.