Nyt medlem i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2009

AnnaMJ

Hej allesammen

Har nydt at læse de andre indlæg, så nu har jeg også tilmeldt mig.

Har termin d. 13 maj, så jeg har været gravid et stykke tid, men jeg har været meget tilbageholdende med at gå for meget op i min graviditet, da jeg havde en SA i foråret og derfor lige ville vente og sikre mig, at det går bedre denne gang.

Der ser heldigvis sådan ud. Var til MD skanning lige før jul og fik at vide at vi venter en sund og rask lille pige, så det er bare skønt.

Godt nytår til alle jer kommende mødre.

Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

LRJ

AnnaMJ skriver:

Hej allesammen

Har termin d. 13 maj, så jeg har været gravid et stykke tid, men jeg har været meget tilbageholdende med at gå for meget op i min graviditet, da jeg havde en SA i foråret og derfor lige ville vente og sikre mig, at det går bedre denne gang.

Der ser heldigvis sådan ud. Var til MD skanning lige før jul og fik at vide at vi venter en sund og rask lille pige, så det er bare skønt.

Anna

Velkommen til

Og STORT tillykke med den lille prinsesse i maven

Lone 25+0 ( os med en prinsesse i maven )

Anmeld

29. december 2009

jillkolsbjerg

AnnaMJ skriver:

Hej allesammen

Anna

Velkommen til;-) 

Vi venter os også en lille prinsesse Freya i starten af april;-)

knus jill 26+0

Anmeld

29. december 2009

Vidunderligeunger

velkommen til - det er en dejlig side når spørgsmålene trænger på vi ved ik hvad vi venter os endnu - men det kan en MD scanning nok vise på mandag..

hvad sker der egentlig ved sådan en?? sådan lidt detaljeret-

Anmeld

29. december 2009

LRJ

BlyViol skriver:

velkommen til - det er en dejlig side når spørgsmålene trænger på vi ved ik hvad vi venter os endnu - men det kan en MD scanning nok vise på mandag..

hvad sker der egentlig ved sådan en?? sådan lidt detaljeret-

Ved md scanningen ?

Anmeld

29. december 2009

missKat

Velkommen til! og et stort tillykke med lillepigen.

Vi ved endnu ikke hvad der gemmer sig derinde, da vi ikke ville vide det  vi har dog en stærk formodning, så nu er vi spændte på om den holder stik...

Godt nytår

Karina
25+5 

Anmeld

29. december 2009

Tillykke med spirren og velkommen til!

Stine 21+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.