Har I planer om at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Mira0911

Lave brandøvelse med jeres børn når de bliver større, hvor de selvfølgelig kan gå osv...

Hvor de lære, hvad de skal gøre, hvis nu uheldet er ude?

Vi gør det helt sikkert her...

Jer der gør det, hvordan og hvorledes gør I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Honningblomst

Vi har talt om det det, så de ved hvad de skal gøre hvis det er...men holde øvelse, nej...jeg regner stærkt med at være der hvis det var..vi har flugtveje alle steder fra ovenpå og er de alene og det brænder så ved de at de bare skal gå ud på fortorvet og vente til der kommer nogen eller gå ind tilnaboen.

Det vigtigste er røgalarmer alle steder og det har vi...

Knus Eva..

Anmeld

29. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er gyseligt.. Brand...!! Det berører mig også vildt meget, det der er sket i Nivå

MEN - så skal det faktisk sige, at jeg aldrig havde tænkt på at man kunne lave brandøvelse hjemme. Det er sådan noget man gør i skolen, eller på arbejdet. Det har jeg aldrig spekuleret på, at vi kunen her hjemme. Men det er sku en god idé!!...

Vi skal have installeret nye røgalarmer snart, der blir centralt styret, og som går på alarmen. Så det vil være smart i den forbindelse at få lavet nogen øvelser, så vi ved, hvad vi skal, hvis det mest frygtelige sker.

mmm... Men puha, det løber mig koldt ned af ryggen, bare ved tanken

Anmeld

29. december 2009

vatten

Nej, det har jeg ikke tænkt mig.. Måske, hvis man boede i et fleretagers hus og ikke sov på samme etage?

Ellers fortæller jeg bare Mathias, hvad det betyder, hvis røgalarmen lyder, og hvad han skal gøre- når han altså en dag kan forstå det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.