Lægges i seng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Frejasmor

Hejsa piger

Har lige et spørgsmål. Min datter på 4 mdr. falder i søvn ved brystet og blive så båret ind i sin seng.. Men jeg er ved at trappe ned med amning, og ville derfor høre, jer om hvordan jeres putterirualer??

Hilsen Hermann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

mor_sabina

hermann skriver:

Hejsa piger

Har lige et spørgsmål. Min datter på 4 mdr. falder i søvn ved brystet og blive så båret ind i sin seng.. Men jeg er ved at trappe ned med amning, og ville derfor høre, jer om hvordan jeres putterirualer??

Hilsen Hermann

Jeg startede med at amme og så lægge over i sengen og synge en sang, så han ikke faldt i søvn ved brystet med det bare var det sidste måltid. Men senere begyndte jeg at give ham det lidt tid inden sengetid så kun sangen var putteritualet. Nu er det bare ind i seng sidde og kramme og snakke lidt, synge en sang, kys på kinden og på panden og så godnat

Hvorfor vil du gerne trappe ned med amningen?

Anmeld

29. december 2009

Frejasmor

mor_sabina skriver:

Jeg startede med at amme og så lægge over i sengen og synge en sang, så han ikke faldt i søvn ved brystet med det bare var det sidste måltid. Men senere begyndte jeg at give ham det lidt tid inden sengetid så kun sangen var putteritualet. Nu er det bare ind i seng sidde og kramme og snakke lidt, synge en sang, kys på kinden og på panden og så godnat

Hvorfor vil du gerne trappe ned med amningen?

Tak for rådet det vil jeg prøve

Jeg vil trappe ned fordi hun ikke rigtig spiser i løbet af dagen, hun ligger bare og "leger " med mit bryst.. hun har mere travlt med at snakke til mig..

Og så virker det ikke som om hun bliver rigtig mæt..

Anmeld

29. december 2009

mor_sabina

hermann skriver:

Tak for rådet det vil jeg prøve

Jeg vil trappe ned fordi hun ikke rigtig spiser i løbet af dagen, hun ligger bare og "leger " med mit bryst.. hun har mere travlt med at snakke til mig..

Og så virker det ikke som om hun bliver rigtig mæt..

Jeg kan godt huske da Phillip bare ikke rigtig gad det der mere, så vi gik også hurtigt over til grøden og så blev det også mere effektivt med amningen. Men det gik dog i sig selv da han var omkring 6 måneder der blev simpelthen ikke holdt nok gang i det

Held og lykke med det

Anmeld

29. december 2009

Frejasmor

mor_sabina skriver:

Jeg kan godt huske da Phillip bare ikke rigtig gad det der mere, så vi gik også hurtigt over til grøden og så blev det også mere effektivt med amningen. Men det gik dog i sig selv da han var omkring 6 måneder der blev simpelthen ikke holdt nok gang i det

Held og lykke med det

Tak for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.