Bøvse og gyplehelvedet! Råd søges!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2009

prettybutterfly

Min dejlige datter Natalie på 3 uger får simpelthen så meget luft ned når hun bliver ammet at det kan tage en time(som det lige har gjort nu) at få hende bøvset af, og det værste er hun virker stadig urolig og lyder som om der stadig sidder mere luft og kan ikke slappe nok af til at ku sove(og så er det jo snart spisetid igen og cirkuset starter forfra). Jeg spurgte SP i går som gav rådet at bøvse hende siddende under amningen, hvilket nogle gange giver en bøvs. Men desværre ikke nok.

Er der ikke nogle der sidder inde med nogle gode bøvse tips???

Hilsen Mona, en desperat mor som er træt af gylp og ked af det på sin datters vegne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Mortil2-87

min datter slugte også luft helt vildt da hun var spæd , jeg gjorde også alt for at der skulle komme bøvser. Ude på hospitalet sagde de at hvis de ikk ville bøvse så kunne man ligge dem ned igen , og hvis de så begyndte og ligge uroligt skulle man prøve igen. Malou lider så stadig med meget luft i maven .!

Men du kan også ligge hende på din arm med hovedet nedad mens du går rundt, så trykker du på deres maver, mens de selv opdager verden og ikk tænker så meget på og spænde i maven.

Anmeld

29. december 2009

gemt~i~hjertet

har du overvejet "hekse-doktor" kan nogle gange sætte gang i systemet, også på de hel små....

HUSK! kun dem der har bevis på at de må arbejde med de hel-små

Held og lykke

Anmeld

29. december 2009

prettybutterfly

Tusind tak begge to for tips!!!! Min pap-mor sagde vi skulle tage hende til kiropraktor så der fik vi en akut tid idag. Nøj hvor jeg glæder mig til at se om det virker! Hun(kiropraktoren) mente Natalie har lidt kolik men at hun godt ville kunne "helbrede" hende på ca 4 gange. Vildt spændende! Håber SÅÅÅÅ meget det virker!

Anmeld

2. januar 2010

gemt~i~hjertet

Tusind tak begge to for tips!!!! Min pap-mor sagde vi skulle tage hende til kiropraktor så der fik vi en akut tid idag. Nøj hvor jeg glæder mig til at se om det virker! Hun(kiropraktoren) mente Natalie har lidt kolik men at hun godt ville kunne "helbrede" hende på ca 4 gange. Vildt spændende! Håber SÅÅÅÅ meget det virker!

smiler...

kiopraktor hjælper på alt...

Ivan ´Kaffka Gershardt
Marbjergvej 21, 2th, 2700 Bronshoj,

40766720

hvis det ikk er helt nok...
håber det bliver godt igen snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.