Åhh for helvede og synd for Nicklas..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2009

LouiseNielsen

Nicklas blev puttet her ved 20.30 tiden, og faldt godt i søvn. Kl ca 21.15 stillede 6 unge drenge sig så lige ude for hans vindue og gav sig til at skyde nytårs skyds af. Både op i luften, og ind mod vores husmur (vældig smart tænkt)  Så Nicklas vågnede selvfølgelig, men oven i det blev han monster bange, og nu selvom de er gået og vi har vist ham det, så tør han ikke sove...... Han er dybt ulykkelig!

Træls sådan nogen unger ikke kan tænke lidt, og vise hensyn... Sammetid så lignede de heller ikke nogen drenge jeg turde gå ud til og bede dem gå et andet sted hen!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Sulajma

Synd for Nicklas, meen det kan man altså ikke lige forvente, at en flok unge og måske lidt påvirkede drenge tænker over, at der måske kan ligge et lille barn inden på den anden side af muren og sover.
Og eftersom klokken ikke er mere, så kan man altså ikke rigtig stille noget op, det er jo trods alt nytår lige om straks!

Anmeld

28. december 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Nicklas blev puttet her ved 20.30 tiden, og faldt godt i søvn. Kl ca 21.15 stillede 6 unge drenge sig så lige ude for hans vindue og gav sig til at skyde nytårs skyds af. Både op i luften, og ind mod vores husmur (vældig smart tænkt)  Så Nicklas vågnede selvfølgelig, men oven i det blev han monster bange, og nu selvom de er gået og vi har vist ham det, så tør han ikke sove...... Han er dybt ulykkelig!

Træls sådan nogen unger ikke kan tænke lidt, og vise hensyn... Sammetid så lignede de heller ikke nogen drenge jeg turde gå ud til og bede dem gå et andet sted hen!

Kram

jeg er 100% sikker på at martin havde bedt dem om at flytte sig..... man kan ikke forvente at de tænker over det, men det kan man få dem til..... jeg forstår dog godt at du ikke gik ned til dem, jeg var nok også blevet inde

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

uh hvor virker det velkendt. jeg har selv boet inde midt i Horsens...og der var ingen grænser for hvor meget larm der ku være når man nærmede sig nytår. jeg var også typen der bare aldrig turde brokke mig.

Anmeld

28. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Ej hvor træls for bette manden og jer, det er bare til at gå amok over deres nytårs krudt.

Hvor er forælderne lige henne?

Vi er også godt trætte af unger der konstant hver aften/ skal lege med nytårs krudt... Hvorfor fillan kan de ikke gøre det i dag timerne...

Når de starter et sted, smidter der rundt til andre... Vi sidder hver gang og kigger på baby alarm'en - tænke nu skriger han...

Anmeld

28. december 2009

LouiseNielsen

Er ikke så meget det de skyder af, for det må de såmen gerne for min skyld.... Er mere det at de skal stå og skyde det ind mod vores facade og Nicklas vindue.... Det kan man da godt forlange at alle folk uanset alder, hvis de er gamle nok til at skyde af, tænker over!!! Nytårs skyds høre sig til på jorden eller op mod himlen, ikke ind mod folks mure eller vinduer.....

Anmeld

28. december 2009

Ox.

ØV hvor irriterende og synd for ham!

Det er det samme her hvor jeg bor, det er ufatteligt belastende, igår blev de ved til langt efter midnat, til sidst blev jeg så gal jeg åbnede vinduet og råbte på godt dansk at de skulle holde deres kæft og fise hjemad!

Tror de fik et chok for de har ikke været her idag .. Men brugte også min "i får et los i r*ven hvis ikke i gør som jeg siger" stemme hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.