Fotograf i Haderslev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.765 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2008

ann-kristina

Hej
Jeg har for nogle uger siden skrevet under juli 07 om det samme, men nu prøver jeg også her. Jeg bor i Haderslev og vil meget gerne have fotograferet min datter på 9 mdr. Så kender du en rigtig god fotograf her i området? Jeg er villig til at køre lidt efter det. Jeg har hørt at der skulle være en god i Løgumkloster, men jeg kan ikke finde ud af hvem det er. Så vidt jeg kan se er der flere fotografer der.
Så kom nu tøser. Hjælp mig!

Ann-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2008

Lsh

Hejsa, jeg bor også i haderslev og har fået min ældste datter fotograferet hos Metha Andersen Nu er hun så gået på pension, så det duer jo ikke. Der ligger en fotograf på Jomfrustien. Han hedder Kåre Hangaard, Hangaard Fotografi. Hans hjemmeside hedder www.hangaardfotografi.dk. Ellers tror jeg også at fotohandleren på Gravene, PhotoCare er begyndt at tage "professionelle" billeder.
Håber du kunne bruge det. Meld endelig tilbage, da jeg skal finde et sted til Karoline at blive fotograferet når hun bliver 1 år, som vi gjorde med Cecilie ;)

Luise

Anmeld

29. juni 2008

twinboys

Hej er også fra Haderslev...
Mon ikke i har været til fotograffen...
Heinrich Clausen i Slagtergade i Haderslev... Ham brugte vi til vores drenge... Tjek vores hjemmeside under fotograf 2007 og se billederne...
www.twinboys.dk
Mvh Majbritt

Anmeld

3. november 2009

pnb.com

Prøv evt. www.vojensfoto.dk

Anmeld

3. november 2009

Henri84

Hejsa, vi har prøvet lidt af hvert, både Heinrich Clausen, Photocare og hangaard...
Jeg kan kun anbefale Hangaard, han er efter min mening klart den dygtigste, og det eneste sted vi har været 100% tilfredse...

Anmeld

24. januar 2010

-karas-

ann-kristina skriver:

Hej
Jeg har for nogle uger siden skrevet under juli 07 om det samme, men nu prøver jeg også her. Jeg bor i Haderslev og vil meget gerne have fotograferet min datter på 9 mdr. Så kender du en rigtig god fotograf her i området? Jeg er villig til at køre lidt efter det. Jeg har hørt at der skulle være en god i Løgumkloster, men jeg kan ikke finde ud af hvem det er. Så vidt jeg kan se er der flere fotografer der.
Så kom nu tøser. Hjælp mig!

Ann-Kristina

Hej..

Bor i haderslev,- og lasse baltzer er en helt fantastisk fotograf..

Virkelig set mange utrolige flotte resultater

Anmeld

24. januar 2010

Susanne79

Jeg ved ikke om du er interesseret i at køre til Kolding, for her kender jeg en fantastisk fotograf. Han hedder Thomas Winblad. Du kan se nogle af hans billeder på www.winblad-fotografi.dk

Han er super god til portræt billeder, især af børn.

Anmeld

24. januar 2010

brummeline

den i løgumkloster er så god. den hedder hannes foto. bruger altid hende, huner bare mega dygtig. her nummert til hende 74743044

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.