Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv evt. www.vojensfoto.dk
ann-kristina skriver: Hej Jeg har for nogle uger siden skrevet under juli 07 om det samme, men nu prøver jeg også her. Jeg bor i Haderslev og vil meget gerne have fotograferet min datter på 9 mdr. Så kender du en rigtig god fotograf her i området? Jeg er villig til at køre lidt efter det. Jeg har hørt at der skulle være en god i Løgumkloster, men jeg kan ikke finde ud af hvem det er. Så vidt jeg kan se er der flere fotografer der.Så kom nu tøser. Hjælp mig!Ann-Kristina
Hej Jeg har for nogle uger siden skrevet under juli 07 om det samme, men nu prøver jeg også her. Jeg bor i Haderslev og vil meget gerne have fotograferet min datter på 9 mdr. Så kender du en rigtig god fotograf her i området? Jeg er villig til at køre lidt efter det. Jeg har hørt at der skulle være en god i Løgumkloster, men jeg kan ikke finde ud af hvem det er. Så vidt jeg kan se er der flere fotografer der.Så kom nu tøser. Hjælp mig!Ann-Kristina
Hej..
Bor i haderslev,- og lasse baltzer er en helt fantastisk fotograf..
Virkelig set mange utrolige flotte resultater
Jeg ved ikke om du er interesseret i at køre til Kolding, for her kender jeg en fantastisk fotograf. Han hedder Thomas Winblad. Du kan se nogle af hans billeder på www.winblad-fotografi.dk
Han er super god til portræt billeder, især af børn.
den i løgumkloster er så god. den hedder hannes foto. bruger altid hende, huner bare mega dygtig. her nummert til hende 74743044
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128