Hvad syntes i om pigenavne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

lillemunk

Trine Trille skriver:

jeg kan godt lide Nin...det minder mig om Anaïs Nin Isa lyder "bare" som en forkortelse for Isabella, syntes jeg. hvad med Isla?

Ilsa er da super sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

FrkT

For at være helt ærlig synes jeg det det er ret så grimme navne. Isa lyder ikke som et rigtigt navn, mere noget man ville kalde en der hedder Isabella, hvis man ikke har tid til at sige hele navnet, hehe. Og Nin synes jeg lyder som et kinøjsernavn = ikke pænt til et dansk barn...

Anmeld

28. december 2009

Vial

Hvad med Isabella og Nina. Så kan du kalde dem Isa og Nin til dagligt? Det er måske helt åndsvagt...

Anmeld

28. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg bryder mig ikke særlig meget om navnene i sig selv, men synes at KaMa har fået i noget dér

Anmeld

28. december 2009

katti24

Bryder mig ikke rigtigt om nogen af dem

Anmeld

28. december 2009

Guldet

Synes navnet Isa lyder sødt..

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

for mig er de for korte. jeg har fået en (dum) vane med at mine børn skal ha navne med mindst 4 bogstaver i....det på trods af at min mand hedder Dan 

Anmeld

28. december 2009

Vingummien

Isa er det pæneste

Anmeld

28. december 2009

Dansker i England

Jeg bryder mig ikke om navnet nin - lyder som en kanin. Vil også foreslå at du kalder hende Isabella i stedet for Isa.

Anmeld

28. december 2009

lillemunk

Hmmm tja... nu må vi jo se hvad det bliver....
Jeg håber på drenge og alt hvad jeg tænker om dem Ja så er det drenge.... Men regner med at det bliver piger, mest fordi jeg har 2 i forvejen og der kun er 3 drenge ud af 10 børnebørn. (på min side af familien)
Bliver det drenge er jeg totalt på barbund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.