Nytårsaften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Tina2

Hvad skal I ud på der?

Vi skal være herhjemme og får besøg af et hold venner og deres to børn + min veninde og hendes tre børn.... Senere kommer der nogle flere venner også:-)

Vi skal bare råhygge med god mad, og bagefter skal vi ud at lave lidt løjer med de 4 store, der bliver 7 børn ialt:-) Glæder mig! Har ikke lavet nytårsløjer siden jeg var barn:-)

Ellers bare hygge og feste, glæder mig til en bette champagne/asti-rus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

karina1980

vi skal være hjemme, så kommer min søster og hendes kæreste og vi skal bare hygge med god mad og en masse chips,

vi regner med at det bliver stille og roligt da min søster jo er gravid og hverken brian eller jeg skal have noget at drikke, da vi begge har 2 store motionsevents til maj og Brian skal møde kl 7 den 1 jan.

Anmeld

28. december 2009

Muslingen

Vi skal være hjemme og får besøg af min veninde, hendes mand og deres søn som er på alder med Amalie. Det bliver stille og roligt, da hun er gravid. Amalie plejer at være meget bange for fyrværkeriet, så det skal vi heller ikke have - men der er rigeligt at se på hos alle naboerne.

Kh Fie

Anmeld

28. december 2009

lene

Vi skal bare være os 4 hjemme i år så det bliver stille og roligt

knus lene

Anmeld

28. december 2009

Susan1978

Vi skal over til mine forældre, hvor min moster og onkel også kommer.

de sidste par nytårsaftener er gået lidt skævt pga Ea var bange for en hund hvor vi var og vi måtte køre hende over til mine forældre og hun havde jo sådan glædet sig til at fejre nytår med os.

så i år sagde vi til os selv at det skulle være stille og roligt med børnene og da min far har fødselsdag den 1 januar, plejer de gerne at ville fejre nytår.. så der møffede vi os ind, det er også 10 gange nemmere med børnene - de kan blive lagt i seng når tid er og vi kan stadig få et glas rødvin eller champagne når vi så ikke skal ud at køre.

Anmeld

28. december 2009

Tina Andersen

Vi skal være herhjemme og skal have lækker 3 rettersmenu og får besøg af vores gode venner fra Rask Mølle de skal sove her og plejer først at tage hjem sent 1/1 Det plejer at være SÅÅÅÅÅ hyggeligt

Anmeld

28. december 2009

Sofie

Hej..

Vi skal til Vig (som vi plejer og har været de sidste mange år).. Det er hos vores rigtige gode venner og deres 3 børn. Det plejer at være super hyggeligt og stille og roligt.

De sidste par år har vi kun været dem og os, men vi startede faktisk med at være endnu et vennepar, men da de desværre er gået fra hinanden og ingen af os har særlig meget kontakt med nogle af dem (desværre.. men lang historie om deres brud) så bliver det kun os.

Ville egentligt gerne være hjemme i år, men det er først nu her agtigt jeg har fundet ud af det :-( men det er lige så meget fordi jeg er i tvivl om hvordan og hvorledes det skal gå med Siff (I ved vores hvalp... eller så hvalpet er hun jo heller ikke mere). Nå men hun skal ihvertfald med til Vig, men der er i forvejen 2 små hunde (hvalp den ene og ca. 1 år den anden) så ved ikke lige hvordan og hvorledes.

Rigtig godt nytår til Jer alle sammen.

Kh Sofie

Anmeld

28. december 2009

Fines mor

Vi skal være hjemme i år, og det glæder jeg mig faktisk til. Middagen er lækker T-bone og en god fl. rødvin;-))

Anmeld

29. december 2009

Annette

Jeg holder nytår sammen med nogle venner.. Det blir stille og roligt, for de har børn og det passer mig fint det ikke blir for vildt kan sgu ikke holde til det, ggg

Tom holder det sammen med hans far, han har ikke kunne tage sig sammen til at sige hvad vi skulle og så valgte jeg hvor jeg ville være uden at snakke med ham, han havde fået chancen... Det er også fordi de har lovet snestorm på torsdag jeg blir i byen, ellers ville jeg ha været ude hos mine forældre, der kommer min storebror , hnas kone, min moster og hendes ven.. Det plejer at være hyggeligt..

Men ikke i år

Knus Annette, der skal holde nytår uden Oliver.. underligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.