Igangsættelse i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Maise

Ja så er dagen ( i morgen tidlig ) kommet for at jeg skal igangsættes. PUUUUU synes at det hele kommer tæt på nu. Synes overhovedet ikke at jeg glæder mig. Oplever at det hele er surrealistisk. Har lige nu så svært ved at se frem til glæden ved at se min datter når jeg har født. Manden er også skræmt, men vi prøver at støtte hinanden til det vi skal igennem.

Ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget andet end at jeg bare måtte ud med det. Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

luckas-mor

Maise skriver:

Ja så er dagen ( i morgen tidlig ) kommet for at jeg skal igangsættes. PUUUUU synes at det hele kommer tæt på nu. Synes overhovedet ikke at jeg glæder mig. Oplever at det hele er surrealistisk. Har lige nu så svært ved at se frem til glæden ved at se min datter når jeg har født. Manden er også skræmt, men vi prøver at støtte hinanden til det vi skal igennem.

Ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget andet end at jeg bare måtte ud med det. Tak fordi du læste med

uhh held og lykke med det imorgen
kan godt forstå hvis det er lidt skræmmende, det man har ventet på så længe er så tæt på nu!!
har ikk selv prøvet det da det er min 1. gang men kan bar så godt sætte mig ind i hva du mener..
det er nok fordi det hele kommer så pludseligt selvom i har vidst det et godt stykke tid, men nu er det jo lige op over så er det klart man kan få det sådan
 en go fødsel når det engang sker (imorgen/overmorgen)
og glæder mig til a høre om den,

og kæmpe held og lykke til!!!
 natascha 32+6

Anmeld

27. december 2009

Maise

tasse skriver:

uhh held og lykke med det imorgen
kan godt forstå hvis det er lidt skræmmende, det man har ventet på så længe er så tæt på nu!!
har ikk selv prøvet det da det er min 1. gang men kan bar så godt sætte mig ind i hva du mener..
det er nok fordi det hele kommer så pludseligt selvom i har vidst det et godt stykke tid, men nu er det jo lige op over så er det klart man kan få det sådan
 en go fødsel når det engang sker (imorgen/overmorgen)
og glæder mig til a høre om den,

og kæmpe held og lykke til!!!
 natascha 32+6

JA det er skræmmende når man har en dato og så lige pludselig når man til den dato og så er der bare ingen vej tilbage. Ja det var der jo ikke alligevel. Men hvis man selv går igang er det bare noget andet synes jeg, og mere naturligt.

Det er også vores 1 gang, men det er vel naturligt at være skræmt og så glæde sig på samme tid, selv om at angsten fylder mest lige nu.

JA jeg er selv bare så spændt på forløbet. Håber at jeg kan samarbejde med de veer

tak for støtten

Anmeld

27. december 2009

luckas-mor

Maise skriver:

JA det er skræmmende når man har en dato og så lige pludselig når man til den dato og så er der bare ingen vej tilbage. Ja det var der jo ikke alligevel. Men hvis man selv går igang er det bare noget andet synes jeg, og mere naturligt.

Det er også vores 1 gang, men det er vel naturligt at være skræmt og så glæde sig på samme tid, selv om at angsten fylder mest lige nu.

JA jeg er selv bare så spændt på forløbet. Håber at jeg kan samarbejde med de veer

tak for støtten

ku jeg godt forestille mig, tror jeg vil ha det på samme måde hvis jeg får a vide jeg ska sættes igang,,
vil gi dig ret i at man nok havde et lidt mer afslappet forhold til fødslen hvis man ikke havde en dato, men er sikker på alt nok ska gå og veerne ska du nok klare helt fint!!

jeg vil tænke på dig, og det var så lidt :d

Anmeld

27. december 2009

Winnie

Maise skriver:

Hej Maise,

Jeg kan godt forstå at det er lidt underligt for dig at sidde og vide at i morgen går det hele i gang, (sat igang). Jeg har aldrig prøvet det, så ved ikke hvordan det føles, men vil tænke på dig og  for at du kan slappe af og arbejde med veerne. Held og lykke  

Anmeld

27. december 2009

Maise

Winnie skriver:

Hej Maise,

Jeg kan godt forstå at det er lidt underligt for dig at sidde og vide at i morgen går det hele i gang, (sat igang). Jeg har aldrig prøvet det, så ved ikke hvordan det føles, men vil tænke på dig og  for at du kan slappe af og arbejde med veerne. Held og lykke  

Tak for støtten, ja jeg sidder bare her og prøver ikke at tænke for meget over det, men synes bare det er overvældende. er spændt på hvor meget søvn det bliver til. Skal op kl. seks. vi skal være klar til at køre hjemmefra kl. 7.30. hmmm jeg må prøve ikke at stesse og tage det som det kommer. tror at det er det at man mister kontrollen og ikke helt ved hvad der kommer til at ske. hmm

Anmeld

27. december 2009

Winnie

Maise skriver:

Tak for støtten, ja jeg sidder bare her og prøver ikke at tænke for meget over det, men synes bare det er overvældende. er spændt på hvor meget søvn det bliver til. Skal op kl. seks. vi skal være klar til at køre hjemmefra kl. 7.30. hmmm jeg må prøve ikke at stesse og tage det som det kommer. tror at det er det at man mister kontrollen og ikke helt ved hvad der kommer til at ske. hmm

Nu har jeg født 4 gange og ingen af fødslerne ligner hinanden, så jeg er meget spændt på hvad denne fødsel bliver for en.

Så mit bedste råd er at slappe af og være åben for hvad der sker, Jeg ved at det kan være svært, men prøv  Måske en kop kamille the til at sove på og/ eller afslapnings musik? Jeg kan godt forestille mig at det må være svært at sove, men det vil nok være det bedste at prøve, så du kan være frisk i morgen

Held og lykke

Jeg smutter i seng nu, men vil tænke meget på dig i morgen.

Anmeld

27. december 2009

Maise

Winnie skriver:

Nu har jeg født 4 gange og ingen af fødslerne ligner hinanden, så jeg er meget spændt på hvad denne fødsel bliver for en.

Så mit bedste råd er at slappe af og være åben for hvad der sker, Jeg ved at det kan være svært, men prøv  Måske en kop kamille the til at sove på og/ eller afslapnings musik? Jeg kan godt forestille mig at det må være svært at sove, men det vil nok være det bedste at prøve, så du kan være frisk i morgen

Held og lykke

Jeg smutter i seng nu, men vil tænke meget på dig i morgen.

JA så er du jo ekspert på området. Tænker også meget at jeg må prøve ikke at stresse for meget og bare ligesom arbejde med veerne og det der kommer til at foregå. Vil høre kæresten om han ikke giver lidt massage at falde til ro på.

TAk for tips - vil prøve at få noget godt ud af oplevelsen hvor svært det end kan være.

Anmeld

28. december 2009

Mortil2-87

puha hvor kan jeg da bare følge dig. Fik også af vide at jeg skulle sættes igang ( Jordemoderen kom så til og tage mit vand da hun skulle lave en hinde løsning ) Men hvis der ikk skete noget i løbet af natten skulle jeg komme om morgen og sættes igang. Heldigvis kom det helt af sig selv!

Du behøver slet ikk og tænke så meget på veerne , det kommer helt af sig selv ! ( Jeg huskede bare på hvordan man skulle trække vejret) SÅDAN SET DET ENESTE MAN TÆNKER OVER

: ! Et lille fif ,. Det er meget nemmere og føde i vand , gjorde jeg selv og veerne er ikk lii så uholdelige som på briksen..!!

fingre for at det hele går som det skal.. !! OG tillykke med den lille..

Anmeld

28. december 2009

dorthemus

Maise skriver:

Guuud allerede...held og lykke. Jeg håber det bliver en fantastisk oplevelse. Glæder mig til at læse din FB

Knus dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.