Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med den fart skal jeg nok nå at ende som en hval inden uge 40
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fin mave
Tak.
Skal du ikke snart have lagt nogle mavebilleder ind?
Mathildesmor skriver: Tak. Skal du ikke snart have lagt nogle mavebilleder ind?
jo hi hi. men kan ikke hitte ud af det.. usb stikket i com fungere ikke så kan ikke sætte kameraet eller tlf til så aner ikke hvad jeg lige gør..
knus
Æv, det var da rigtig ærgeligt. Jeg synes personligt, det er super hyggeligt at se andres mavebilleder, og se udviklingen
det sys jeg også. der er en herinde som har termin en dag efter mig som også kommer fra viborg hun er også træt af det for vi ville godt have sammenlignet maver. min er så ret stor. den er faktisk så stor som den var med min datter lige inden jeg fødte
hold da op, hvor er du bare fin Da jeg var 15 uger henne, var jeg stadig flad som en pandekage... som du også kan se på mit mavebillede herinde.
Wauw, og i lige måde:0) Sikke en flot mave og stor:0)
Ved det er dit andet barn, det er også mit andet barn, og gud hvor vokser man bare med ekspressfart i forhold til 1. gang:0)
Ja, det er nemlig lidt sjovt/hyggeligt
Altså da jeg ventede min datter for 5 år siden - i uge 15, var jeg bestemt heller ikke så 'stor' som jeg er nu. Men synes kun det er rart at jeg ser gravid ud, og ikke "islagkage-tyk" ud
Som Valle81 skriver, så vokser man bare ekstremt hurtigt 2.gang. Jeg tror det er derfor du var "flad som en pandekage" i uge 15
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128