hvordan var det dagene op til jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2009

SHERO

Hvordan opførte jeres kroppe sig dagene op til fødslen?

Synes min krop (og lillemanden) har opført sig underligt i går og i dag. Han er meeeget mere aktik end normalt, og næsten alle hans bevægelser gør ret ondt, jeg er træt og føler det skubber meget på. Kan det være tegn på fødslen er nær måske??

Tullen85 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mor_sabina

Tullen85 skriver:

Hvordan opførte jeres kroppe sig dagene op til fødslen?

Synes min krop (og lillemanden) har opført sig underligt i går og i dag. Han er meeeget mere aktik end normalt, og næsten alle hans bevægelser gør ret ondt, jeg er træt og føler det skubber meget på. Kan det være tegn på fødslen er nær måske??

Tullen85 39+0

Jeg synes den sidste tid var benhård mavewn var i vejen, mit bækken drillede og det hele var bare træls. Mern dagene op til synes jeg alting blev lettere og jeg havde det bare fantastisk.

Anmeld

27. december 2009

Mutti2

Jeg oplevede at der var mindre aktivitet. Faktisk så lidt aktivitet at jeg nærmest gik i panik!!!

Jeg fór ind på fødegangen til en ctg, og ekstra scaning!! Nu havde hun så ikke så meget energi, fordi hun ikke tog på som hun skulle, så jeg ved ikke om aktiviteten skyldes dette, men jeg fik at vide at det var meget normalt at der ikke var så meget aktivitet lige op til fødslen!!

Held og lykke med den forestående fødsel

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.