Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Alína Hólm

jeg er kommet til at fryse på mine bryster.

OG DET GÅR nas! gør så ondt, jeg er ved at dø. ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har taget varmt brusebad, siddet foran brænde ovnen, pumpet ud. masseret rigtig meget. jeg begynder snart at græde af smerter, Samúel (min søn) har fået ham til at drikke, men det bliver ikke bedere. er virkelig bange for miste min mælk. hjælp mig please! kram anika.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Lone Jakobsen

anikaingibjorg skriver:

OG DET GÅR nas! gør så ondt, jeg er ved at dø. ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har taget varmt brusebad, siddet foran brænde ovnen, pumpet ud. masseret rigtig meget. jeg begynder snart at græde af smerter, Samúel (min søn) har fået ham til at drikke, men det bliver ikke bedere. er virkelig bange for miste min mælk. hjælp mig please! kram anika.

kontakt vagtlægen... de kan give dig noget pencilin der kan tage din brystbetændelse. jeg regner med at du også har feber? min læge ville ikke give mig noget for det, så det kan ske at vagtlægen siger det samme til dig. am så meget du kan på forskellige måde så du får tømt brystet fra alle sider.

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

anikaingibjorg skriver:

Det var også sådan jeg fik brystbetændelse. Pump ud hver time, og masser godt fra alle sider især der hvir det er ømt. Det gør ondt men det hjælper at få det skyllet igennem. Jeg havde ikke høkt nok bakterietal til antibiotika så det var den eneste løsning. Og man må gerne tage et par panodiler for at slå feberen ned.

God bedring.

Anmeld

28. december 2009

Alína Hólm

tak piger, jeg ringer til lægen i morgen tidligt.

Anmeld

28. december 2009

Leneur

Prøv også at lægge nogle varme håndklæder på dine bryster, enten lægge dem på radiatoren eller opvarme dem i mikroovnen.

Anmeld

28. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Og til fremtiden, køb et par ammeindlæg i uld. De allerstørste de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.