Forret til nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Assi

Jeg mangler en ide til en god forret til nytårsaften. Det er ikke fordi, vi er ude i gourmet, men omvendt må den godt være ekstra lækker/fancy.

Nogle ideer derude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mor_sabina

Assi skriver:

Jeg mangler en ide til en god forret til nytårsaften. Det er ikke fordi, vi er ude i gourmet, men omvendt må den godt være ekstra lækker/fancy.

Nogle ideer derude??

Jeg ved ikke om det er fancy, men spinatroulade med lakse fyld.

Ellers kan man lave tapas virkelig spænende. Det er også dejlig let til forret.

Anmeld

27. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi skal have krabbeklør til forret, men jeg ved ikke helt hvordan det skal anrettes.

Anmeld

28. december 2009

Assi

mor_sabina skriver:

Jeg ved ikke om det er fancy, men spinatroulade med lakse fyld.

Ellers kan man lave tapas virkelig spænende. Det er også dejlig let til forret.

uhm begge dele er lækre! Jeg har også overvejet lakseroulade. Tapas er også altid godt (den har jeg også overvejet)..men jeg er ikke lige kommet på nogle, jeg synes, var de rigtige..har du nogle ideer?

Anmeld

28. december 2009

Assi

Marianne.risom skriver:

Vi skal have krabbeklør til forret, men jeg ved ikke helt hvordan det skal anrettes.

Hvordan tilbereder I dem? og hvad får I til? Elsker krabbe men får det sjældent desværre.

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

her er det nemt...så vi skal ha sushi....

Anmeld

28. december 2009

Isabeau

Min svigerfar er fisker, så vi skal ha´ hummercocktail

Anmeld

28. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Vi skal havde hummersuppe

men uhhm de andre lyder lækre, blir jo helt sulten

Anmeld

28. december 2009

mor_sabina

Assi skriver:

uhm begge dele er lækre! Jeg har også overvejet lakseroulade. Tapas er også altid godt (den har jeg også overvejet)..men jeg er ikke lige kommet på nogle, jeg synes, var de rigtige..har du nogle ideer?

Man kan jo pynte så det ser rigtig fornemt ud. Men de der små toast kiks med forskellige skinker, pølser og pestoer. Måske soltørrede tomater og oliven. Men det bliver næsten et helt måltid hvis man rigtig folder sig ud 

Anmeld

28. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Assi skriver:

Hvordan tilbereder I dem? og hvad får I til? Elsker krabbe men får det sjældent desværre.

Jeg havde regnet med at pille dem og så anrette dem på en isasiet på en bund af lækker salat, og så måske en god dressing. Men det er desværre blevet lavet om til hummersuppe, men det er da også okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.