Dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2009

KWL

Jeg mangler en en nem lækker ide til dessert til nytårsaften

Nogen med gode ideer??

Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

KWL

Ingen dessert ideer ???

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

hejsa

her står den på princip chokoladekage (fra føtex eller bilka) dertil skal vi have en god is og så syltet frugt i små tern. det er nemt og super lækkert...og så er det noget som børnene også kan være med på

Anmeld

28. december 2009

Assi

Hvad med hjemmelavet is og hindbærsovs eller frisk frugt til? Jeg har en god opskrift på mintis eller en med rittersportmarcipan. Sig til hvis du gerne vil ha den/dem Til isen kunne du også lave sådan nogle små kager af butterdej med hindbær eller brombær på...rigtig nemt og lækkert.

Anmeld

28. december 2009

Assi

Assi skriver:

Hvad med hjemmelavet is og hindbærsovs eller frisk frugt til? Jeg har en god opskrift på mintis eller en med rittersportmarcipan. Sig til hvis du gerne vil ha den/dem Til isen kunne du også lave sådan nogle små kager af butterdej med hindbær eller brombær på...rigtig nemt og lækkert.

...hov mente sig til hvis du vil ha opskriften på den/dem

Anmeld

28. december 2009

Lise

Jeg skal lave desserten til vores nytårsaften (værten laver hovedret, dessert + forret bringes af to andre par), og jeg har tænkt mig at lave denne:

http://www.arla.dk/Karolines-Kokken/Opskrifter/Hvid-og-mork-chokolademousse-med-skovbarsirup/

Og så lægge friske hindbær og blåbær ved siden, og måske noget mynte... Oooog lave lidt hindbærcoulis. Håber det bliver godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.